@Kris, komt me bekend voor hoor!!!! Hahahahaha.............dus nu toch wel al een stuk gestreken, vaak doet mijn schoonmoeder het ook voor me nu, maar die heeft pas woensdag weer tijd en meneer heeft bijna geen broek en romper meer schoon. Waar is die tijd dat hij alleen maar op zijn speelkleed lag.....
@Eternity, meissie dikke knuff, want dat je nu nog niet online bent betekent niet veel goeds. Hoe is het met de financiering gegaan?
Dank je meid! Iedereen bedankt voor het meeleven trouwens. De test was idd negatief. Of ja, zo'n zelfde vage streepje als 2 dagen geleden. Dit zijn echt slechte testen! Volgende keer toch maar weer de K2v5. Maar ik had het al wel gedacht hoor, dat ik niet zwanger was. Kon ook bijna niet. Bij de financiering is alles goed gegaan. Gaat allemaal lukken. Dus dat is wel erg fijn.
@iedereen die het vroeg.. Ik heb nog niet getest.. Wel getwijfeld om te kopen, maar het leek me zo weinig zinvol.. Ik heb geen flaauw idee wanneer ik zou kunnen testen.. Volgens mij heb ik ergens tussen de 25e en 28e mijn eisprong gehad.. Dus ik heb besloten mijzelf niet gek te maken en de hele week af te wachten wat er komen gaat of niet komen gaat.. @eternity.. BAlen meis! Wel fijn dat de financiering nu rond is.. HEb je in december een toko waarvan je kan zeggen.. "kijk van mij.. van mij ... van mij.. van mij..ow ja en een beetje boel van de bank.."
Ik vind het maar raar met die testen hoor. Het streepje is echt ietsje donkerder dan op de andere test. Ook binnen de afleestijd al, maar het is wel erg licht nog. Ik ga gewoon even de kruidvat testen halen, en morgen nog eens testen. Ik word moe van deze testen.
owwwwwwwwwwwwww eternity.. zeg je eerst dat het neg is .. ga je het weer spannend maken! Ik zou clearblue halen met indicatieconceptor die zijn zo goed als even gevoelig als de kv en dan weet je het zeker. (omdat je zo aan het klooien bent met die vage streepjes.. ) *begint weer van voor af aan met duimen voor eternity*
Pomtiedomdomdom... haha, Een streepje is een streepje zou ik denken, maar test mijn geduld nog maar even....haha
Kan me ik me wel voorstellen hoor Nanette, neem rustig jouw tijd! ....dan eet ik hier mijn nagels er wel af voor jou en eternity
de test is niet helemaal doorgelopen zoals jullie zien (waarschijnlijk te weinig urine gebruikt ) wat denken jullie ervan?
Gaat goed hoor, de gewoonlijke zwnagerschapskwalen en daar moest ik flink aan wennen. Gelukkig heb ik het nu een stuk rustiger dus kan ik net als net gewoon ineens op de bank in slaap vallen, haha. Ik hoop wel dat de beloofde energie na 12 wkn inderdaad weer gaat komen. Niks voor mij zo hangerig en misselijk zijn
Toen ik er net op keek, zag ik meteen een streepje. Als je gaat turen wordt het onduidelijk. Maar als ik jou was zou ik gewoon nog eens testen...want...misschien dat het toch inderdaad snel huisje, boompje en beestje wordt...? p.s. Toen ik mijn eerste test deed die raak was had ik ook te weinig urine gebruikt waardoor de streep veel lichter was dan die daarna met KV. Enne, had ik al verteld dat ik testte rond 5 uur smiddags (dus kan best nog even een test halen voor ons ).
er staat echt heel duidelijk een tweede streepje. Ik wil je niet heel onzeker maken maar deze zegt voor mij iig genoeg. Ik denk en hoop dat je wel zwanger bent