Anders ik nu wel.... Die vorige test van 2 dagen geleden is op de foto echt niet te zien. Maar we maken nog een foto. Komt ie zo aan.
Hier nog eentje...Eternity,ik moet streng zijn; hop nu naar de winkel nieuwe halen, plassen en jezelf overtuigen (en ons)!
Eternity, Weg met die vage testen... :x Is nu jullie finaciering rond voor het huis? Supe zer..! Nu het lange afwachten tot december!
December is nog niet zo lang hoor! Ja, testen zijn idd vaag. Ik weet het allemaal niet. Deze is wel duidelijker dan die van eergister, maar ja... niet echt veel.
Eternity, Zie nu pas de reacties en de foto's van je testen.. Ik zeg ook: NU naar het Kruidvat....! Zie ook een streep op die van vandaag nl... en ik ben vrij kippig wat dat betreft...
Grappig zo boven de echo 'Pluis' ...ik moest hem even lichter maken met photoshop, maar toen een hele duidelijke pluis! Gaaf Fem!!
Nou meiden, we gaan even naar de makelaar, en dan even naar het kruidvat, en dan morgenochtend nog maar een keer testen. Raar allemaal maar hoor!
hij is echt wel een stuk duidelijker geworden eternity.. Ik heb even op het web lopen speuren. ze zeggen dat er wel eens een streepje komt NA DE TIJD en dat die als ongeldig moet worden gezien. Maar jou streepjes verschijnen binne de tijd!!!!!!!1 Ik zou echt even een andere test halen (ik stem nog steeds voor de clearblue even wat duurder, maar in jou geval heb je gelijk duidelijkheid.. @fem.. mooie foto van pluis hoor
Hier zie ik niets op, maar die van vandaag echt wel,...I have stated my case...' !! Nou, hop nog niet naar het kruidvat...ik zit te wachten http://www.gifs.net/Animation11/Animals/Mice/Impatient_rat.gif
POTVERDORIEEEEEEEEEEEEEEEeeeee Niet morgen.. dat kun je me niet aandoen.. Gewoon vanavond al! als je toch de 2v5 haalt heb je er voor morgen nog wel 1
Hahaha, precies Nanette. Gewoon niet teveel drinken en dan testen. Lukte bij mij ook en achteraf gezien zat ik zo'n 3 dagen voor mijn NOD. Goed, ik zie het straks wel dan. Ga nu maar eens wat doen, want krijg weer mijn middag-energie.