eternity.. huh! nou daar snap ik dus niks van! echt helemaal niks! Verdorie nou voel ik me k*t omdat ik je zo heb lopen opjennen! Ik verwachte echt een positieve test.. echt waar! Ik zag het streepje zo duidelijk.. Nou ja zeg..... (doe je die andere morgenpchtend nog?) @mvl.. nou dat rusten ben ik niet zo goed in.. maar ik ben wel rustiger dat ik niet sta les te geven.. voor die pubers heb ik toch full-focus nodig
Er zit inderdaad 10 weken tussen, beetje te lang eigenlijk. Ik ga kijken wat ik nog bij de VK voor elkaar kan krijgen en anders inderdaad een pretecho plannen. Dat willen we in ieder geval doen, want onze kinderen willen ook heel erg graag hun broertje of zusje bekijken, en meenemen naar de 20-weken echo willen we niet, daar is die veels te medisch voor... Combi test doen we niet, maar eigenlijk had die 12 weken echo wel fijn geweest... Maar als dan de kansberekening tegenvalt, blijft dat toch je hele zwangerschap je achtervolgen, vind ik... Jullie doen het dus ook niet???
aaaggg eternity...ik zie echt een streep hoor op die testjezelf. en ik moest er niet naar zoeken. hoe kan dat dan dat je kv wit zijn. niet normaal zo met de mensen sollen! je moet gewoon zwanger zijn. dat 2de streepje is niet zomaar hoor....of het is en k9&$@)@&#@&t test. oh ik duim toch stiekem verder voor morgenochtend. you never know! ik ben lekker thuis van het werk. ik moet maar 4 uur per dag niet meer. en goof...mijn heup is vandaag ok! alleen bij het slapen niet maar ach...dat doe ik toch al niet zoveel meer dus.... fem...leuke foto van pluis.
Nee, wij doen de combi ook niet. Om dezelfe reden eigenlijk. Wist nooit dat de 20 weken echo zo medisch en heftig was.. best wel spannend wordt dat dus... Nu is echo buro hier erg laagdrempelig dus kan zo vaak komen voor de pret als ik dat wil. Wel zelf betalen maar dat maakt me niks uit!
Hoe duur is dat eigenlijk ongeveer zo'n pretecho? Ik denk dat wij ook geen combi doen, wordt soieso niet vergoed met mijn leeftijd.
Lieve meiden, bedankt voor de lieve reacties wederom. Hier een lekker dagje, lekker gewerkt en mijn schatje komt zelfs zo naar huis terwijl hij eigenlijk nog moest werken..das wel heel lief. Ik geloof dat ie nu wel door heeft dat ik echt even wat aandacht 'nodig' heb Ik ga nog op de rest reageren maar moet nu eerst echt koken..
Eternity: wat gek, ik zie toch ook echt een streep op de foto van vandaag ! Ik blijf toch nog even duimen...
Bij de 20 weken wordt echt alles nagekeken aan hartkamers, groei, lever, niertjes etc.. Dus vandaar geen kids mee... Ze zijn bij ons al 12,10 en 7 jaar oud, er komt dus echt een nakomertje, die veels te veel vaders en moeders gaat krijgen
Fijn dat het weer wat beter gaat, uitpraten blijft toch altijd wel heel belangrijk, in plaats van opkroppen, dat zie je in jullie geval maar weer...
Ik doe wel een combi. En ik doe nog steeds echo's grati hoor. Ook al word ik uit het ziekenhuis gekickt, tot die tijd blijf ik het gewoon doen. Dus roep maar.
@ All als het te veel gedoen wordt om de meeting ergens rond Utrecht te doen vindt ik geen probleem hoor maar dan ben ik er niet bij...... ik snap als jullie het wat dichterbij willen doen, dus pin je niet vast op mij @ Eternity dit is niet mogelijk!!! Dikke knuffel voor jou rare dingen die test en vooral niet te snappen bah.... Allemaal dikke knuff
He jullie moeten niet zo kleppen..................eindelijk de foto van pluis gevonden.....zwijmel, wat weer klein....(oh my.....begin ik daar nu al mee.....) Hier net terug van die vergadering van school.................NIEMAND DIE OOK MAAR VROEG HOE HET MET ME GING behalve mijn collega die vorig jaar stagaire was van mij, en mijn directrice. En iedereen zat bij de kennismakening van couleur locale (om zieke teams beter te maken zeg maar) met een sjago gezicht....brrrr....... Maar vind het niet normaal!!! Maar zoals ik geleerd heb, dit ligt niet aan mij maar aan hun onvermogen om maar een beetje belangstelling in je teamlid te hebben.
Hou lekker de eer aan jezelf ! En wij zijn hier altijd geintreseerd hoe het met je is !!! Dit is trouwens ook een van de redenen om van werk te veranderen van mij dan bedoel ik ! knuf
Ga even iets te eten op tafel toveren ! En ook nog een ontslag brief toveren 8) Vooral dat laatste bezorgd me al de hele dag darmklachten Ik zal blij zijn als morgen voorbij is ! Ik kom straks nog even piepen! liefs suus