30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@eternity, dikke knuffel meid, ben sprakeloos !!!

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

He Bah wat een rotlui. Het ligt ook absoluut niet aan jou hoor. Zij sporen niet, Het is ook niet normaal zoals zij niet reageren.
    Hoe gaat het met je?

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: ik zie ook duidelijk een 2e streepje. Misschien nog te weinig HCG voor een middag test? Schijnt per persoon verschillend te zijn of ze 's morgens of 's middags posi testen. Misschien idd over een paar dagen weer eens? Heb je idd wel klachten of niet?

@Suus: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Enne, je hoeft niet aan te geven waarom je weggaat hoor! Gewoon je ontslag indienen per brief met ingangsdatum is voldoende.

@Femme: mooie foto van Pluis! Zag hem nog niet bij je profiel, maar dat zal wel komen.

Hier nu echt grieperig aan het worden. Overal spierpijn en dan anders dan van het sporten. Watterig hoofd en koud. Hopelijk waait het over.

De ovutesten blijven nagenoeg posi, maar knallen net niet, maar het is maar een minimaal verschil. Dus of ik heb mijn piek al gehad of hij is er bijna. Gisteren wel even gevoeld, maar mijn bm ligt ook erg laag.
    En veel slijm, maar ik kan er niet echt draden van trekken. Het lijkt op dat na het klussen (jaja TMI) zeg maar in grote klodders... :)

Vanavond dus evengoed maar even aan de klus. Gewoon om de dag maar. Toevallig zaterdag ook nog gedaan!:D

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Goof goed zo! Het ligt idd niet aan jou hoor maar aan hun!!! De collegialiteit pfffff wat een lui....lekker aan jezelf denken hoor en hier denken wij aan jou *knuff*

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Suussuus google even op ontslagbrief je vindt hier vele voorbeelden en hulp om ze te schrijven hoop dat je er wat aan hebt... zo niet gil even via pb met wat je erin wilt hebben dan help ik je even tikken :D:D:D

Knuff

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @uitje: Utrecht is prima wat mij betreft

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Foto's staan erin hoor.

Trouwens door de storing ben ik heel veel vriendjes kwijtgeraakt, Zeg je nu, hey ik mis je in mijn lijst, dat is niet omdat ik plotselig jullie niet meer mag maar doordat stomme (of mag dat ook al niet) ZP. Dus als je vriendjes wilt worden, klik me dan effe aan.

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey,
    Heb even 2 dagen bijgelezen, pfff;)
    Eternity, wat balen van je witte test, blijf toch raar hoor, ik zag ook een 2e streepje, helaas moet je toch maar de kruitvat geloven denk ik, het was ook echt te mooi geweest! Hou je het nog wel even in de gaten? Voor alle zekerheid...

@ de rest, sorry ik weet niet meer:)

Over mij, 2 december kon ik pas bij de gyn terecht, of ik moest naar een ander, dat ga ik niet doen. Nou kan ik rustig wennen aan het idee, misschien is het dan niet meer nodig.....En anders dan maar wel. Ik ga wel echt iets meer afstand nemen van hier, tot die afspraak maar even mijn zinnen verzetten en bezig zijn met andere dingen! Dikke knuffel van jippiekip!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Utrecht is wat mij betreft ook prima

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he kippies....

als jullie in utrecht afspreken zal ik denk ik moeten afhaken want dat is nu op dit moment te ver voor mij.
    zeker als het dan in november is, dan ben ik te dicht tegen mijn uitgerekende datum. en mijn energiepeil is net boven zeewater.

niks meer van eternity?
    poeh...ik zie toch echt een streepje hoor. jullie toch ook?

he hex...ik heb je al zo lang niet meer gesproken. hoe voel je je?

goof.....lekkere collega's zeg. maar wij zijn benieuwd hoe het met je gaat hoor!!!

beschuit meid....lekker even balen dat mag...lekker hier vertellen...en af en toe eens vet klagen. kan deugd doen he!!!!

lieve meiden....nog 4 dagen werken voor mij.
    zal raar zijn...

11. eternity

eternity Niet meer actief

@goof: idd k*t ja!! Maar goed, ik was er eigenlijk ook wel vanuit gegaan dat het niet zo was.
    Al gaf die test van vanmorgen me stiekem toch wel weer hoop.
    Maar ik weet nu dat het niet zo is. Ik had de hele ochtend erg weinig gedronken, dus daar kan het ook niet aan liggen.
    Jee zeg, wat lekker bot van je collega's dat ze niet eens vragen hoe het met je gaat!
    Van collegialiteit hebben ze daar duidelijk nog nooit gehoord! Bah! :x

@sprokkel: behoudens dat ik erg moe ben, en m'n borsten wat pijnlijk zijn, heb ik ook nergens last van.
    Maar die test van KV vanmiddag zei me genoeg. Echt spierwit was ie. :(

@leonieke: me too... :( :(

@nanette; je hoeft je niet k*t te voelen meid! Ik vond het fijn dat je meeleefde!
    Ik dacht zelf ook dat het wel raak was stiekem, aangezien dat streepje echt best duidelijk was. Maar blijkbaar zijn dat gewoon (*&#(%^(#%&( testen!
    Het stomme is; ik ging er de hele tijd al vanuit dat het niet zo was, maar die test vanmorgen gaf me weer hoop. Dus nu ben ik best een beetje verdrietig.
    Ik ga morgen niet meer testen nee. Die test was echt spierwit, dus dat heeft geen zin.

@mykelti: ik heb wel wat vage klachtjes, maar niks echt specifieks ofzo...

Ik voel me op de een of andere manier wel een beetje lamgeslagen vandaag!
    :(
    Stomme testen van testjezelf!!!! :x

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    eternity, ik vind het zo onverstelbaar kl*te voor je. Ik wist het zeker. Het spijt me zo voor je

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Maar hoe je het ook wendt of keert...je bent nog niet ongi en je hebt klachten die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap. Ook zegt je temp ook iets anders dan de test. Ik zou het gewoon rustig afwachten de komende dagen. Meer dan dat kun je niet doen. Liefs!

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    stomme vraag misschien eternity...maar hoezo ben jij zeker dat het niks is?
    weet jij of die testen toevallig veel foute positieve streepjes geeft of zo?
    want ik snap het niet hoor.
    een streep is toch een streep. of zijn het echt hele foute testen?

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Femke: jeetje, nog 4 dagen! Wat een luxe! Geniet ervan! :D

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja he mykelti...ik vind het ook een luxe hoor.
    zal best raar zijn. want ik ga graag werken maar ik kijk er ook naar uit om samen met dochterlief te zijn hoor.
    ik heb het geluk om een heel gezellig vrolijk meisje te hebben en wij amuseren ons te pletter met zn twee. hihihihihih dan ben ik net zo een pubermeisje als wij gek aan het doen zijn.

hoe is het met jou lieve mykelti?

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Balen eternity!

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Femmele mooie Pluis!!!

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Lekker hoor nog 4 dagen haha ik mag nog steeds mijn eind datum zelf bepalen zolang ik mijn werk kan volhouden mag ik gewoon werken... tenzij de gyn wat anders beslist:p

20. eternity

eternity Niet meer actief

@femmelepem: dank je meid. Dat is lief... Ik had ook erg veel hoop even! :(

@mykelti: ik ben wel 'ongi' geweest. Het was alleen maar bruin, maar ik heb het wel als ongi beschouwd de hele tijd. M'n temp bleef alleen erg hoog, en er was geen rood bloedverlies...

@femke: nou, kruidvat heeft hele betrouwbare testen, en als die wit blijft, dan houdt het wel op. Hoe erg ik het ook vind. :(
    Wel fijn voor jou zeg, nog maar 4 daagjes!! Goed voor jezelf en je poezewoefke zorgen hè!

Deel Deze Pagina