Zorg je wel dat je niet te lang blijft werken dan? Jij ook goed voor jezelf en je 2 druktemakertjes zorgen hoor!
Nee ga niet te lang door werken dat zeker niet maar ik ben een slechte thuis zitter dus zolang ik in de auto kan kruipen (leen die grijze die ik mee had in Utrecht tot na de bevalling lieve kameraad heb ik) en er weer uit en gewoon kan lopen kan ik mijn werk doen en blijf ik nog even lekker aan knutselen Als het niet meer lukt kan ik per direct stoppen dat is ook wel weer fijn dat ze da zo hebben geregeld voor me
@eternity, jee wat een kl*te testen zeg jeettje nou die koop je dus ook nooit meer. Maar inderdaad nog maar afwachten is je temp ook nog steeds hoog? En anders even naar de ha bloed laten prikken meis want hier wordt je ook gek van. @femke, nog 4 dagen werken oooh lekker hoor zou zo met je willen ruilen heerlijk. Zie je op tegen de bevalling?? @femmelepem, aah lief pluisje blijf maar lekker nog heel lang bij mama in d'r huisje... @suus, oh spannend man ben benieuwd hoe ze reageren op je werk echt heel erg leuk.... @hexje, oh meisje ben je echt zo moe, 2 beebs in je buik is ook een heel gedoe. Maar ik weet zeker dat jij het wel redden, zullen we wedden.... @mykelti, hey meis en weer bijgekomen van het zware nachtje van het weekend?? @all, oke mensen het is nu echt dichtbij morgen eindelijk naar het Geertgen......joehoeee ben zoooo benieuwd
oh lief biebje...ik steek morgen een kaarsje aan voor je meid!!!! morgen naar het Geertgen. wat spannend. ik wens je alle positieve resultaten toe die er maar zijn. ( daar zit ook die met twee streepjes bij he ) nee ik ben niet bang voor de bevalling want het kan op vanalles uitdraaien. keizersnede...natuurlijk....spoedkeizersnede...bij mij is niks zeker dus ik heb geen beeld in mijn hoofd. weet zelfs niet eens waar ik op hoop. ik zie wel denk ik. maar ik ga aan je denken morgen!!!
We duimen allemaal heel erg hard voor je Biebje. Hopelijk is het zometeen Biebje met een beebje. Dat zou fijn zijn. Heel veel succes morgen en er brandt hier ook al vast een kaarsje voor je
Ohhh wat fijn om te horen dat het weer zo lekker gaat beschuit! Zet m op meid enne je man af en toe ook een dikke knuffel geven he...en meer indien mogelijk
Biebje: morgen naar Geertgen!!! Spannend hoor! Ik ga voor je duimen!!!! Hou je ons wel op de hoogte??
@Natas, hoe gaat het met jou? Even rustig aan en dan weer Praxissen...? Hou je nog de moed erin? @Eterenity, ohhh kan me zo voorstellen dat je je lamgeslagen voelt. het klinkt allemaal zo hoopvol toch, dus misschien over twee dagen ochtendtest of gewoon maar laten gaan dan. Moeilijk hoor! KNUFFEL! @Jippie, 2 december pas, jeemig dat duurt nog lang. Hopelijk is het straks niet eens meer nodig! Begrijpelijk dat je even wat afstand neemt,..maar je houdt ons toch nog wel op de hoogte he?! @Suus, ik heb je een pb gestuurd en een voorbeeldbrief voor je klaar staan. Dus pb me even terug met je e-mail adres! @Goof, ziet er naar uit dat jij ook eens om je heen moet gaan kijken als de kleine er straks is en alles weer in zijn ritme is. Bah, wat een onsympathieke mensen! @ Mykelty, haha TMI inderdaad...lol. Maar lastig om het te bepalen he. Maar gewoon aan de slag denk ik, dus heeeeeeeel veeeeel succes met klussen, ik zou zeggen koop meteen een tube bisonkit bij de Praxis . SUCCES! Ik kan in Utrecht, Breda, allemaal goed. Alleen denk ik dat ik dan nog met vakantie ben. Even lekker naar mijn zussie in Italie
Ja eindelijk biebje morgen naar geertgen ow vet spannend nou ik denk aan je hoor en mijn handje is zeker met je mee Whaha en dat gedichtje lol schatje ben je
He kippies, ik heb wel (bijna) alles gelezen, hoor, maar niet echt veel is blijven hangen. Ben een beetje verdrietig. Mijn lieve paps zou vandaag 70 jaar geworden zijn. Helaas is hij 4 jaar geleden heel plotseling overleden. Heb het hele weekend hele levendige dromen gehad. Mijn vader "gaf mij weg" toen Knuffelman en ik trouwden (we zijn niet getrouwd, Knuffelman wil niet), en ons kindje was bloemen meisje/jongen (gek genoeg weet ik dus niet of het een jongen of een meisje was). Wat kan zoiets echt lijken zeg. Bijna eng. Een soort herinnering die er niet is.... Snapt iemand wat ik bedoel? Maar goed, vandaar even niet veel reacties van mij..
Dank je dank je. jij bent ook lief haha en alvast in het ritme komen voor het rijmen natuurlijk he. Hahaha. En ik neem je handje mee hoor. Merk ook wel dat biebman het spannend vind begint steeds meer te vragen.. haha Beschuitje, joehoe ben blij dat het beter met je gaat en met jullie samen ook gewoon voortaan eerder alles op tafel gooien en hier en thuis lucht op hoor meis.
Och knuffel toch ja ik snap je het leven loopt nooit zoals je droomt of dat je in gedachten hebt.... Helaas ik hoop dat je het een plekje kan geven. Dikke knuffel voor jou meid..
Knuf even een dikke knuf voor jou. Ik gloof altijd dat dromen die zo duidelijk zijn voorspellend zijn, Je vader krijg je er niet mee terug, maar je vader waakt wel over je en misschien laat hij je een klein stukje va je toekomst zien. Jij en knufman trouwen met een kleintje erbij. Hoe mooi kan het zijn. En het is te begrijpen hoor dat je vadaag even wat minder zegt.
*slaat als eerste een arm om knuffel heen* Weet heel goed wat je bedoelt... mijn stiefvader is inmiddels 12 jaar geleden overleden maar ow wat had ik nog graag vele dingen met hem gedeeld.... maar lieverd ik weet zeker dat je paps boven op een wolkje over je waakt en met je mee kijkt hoe het nu met je leven vergaat...... je weet me te vinden...... dikke knuff P.s ik haal altijd veel troost uit dit stukje..... Zeg me dat je niet weg zal gaan...... dat kan ik je niet beloven..... maar als je aan me denkt...... zul je me zien...... heel even in de verte............. *staat op en steekt nog een extra kaarsje aan, opgedragen aan knuffelpapa......*