Bieb, succes morgen. Eindelijk naar Geertgen.... Goofy, niet normaal zulke collega's. Kunnen toch op z'n minst even vragen hoe het met je gaat. Lijkt me heel normaal.. Jippie, das lang wachten tot 2 december. Hopelijk is het dan niet meer nodig... Hexje, logisch dat je dan wat minder hier bent, als je steeds zo moe bent. 2 beebjes in je buik lijkt me ook best vermoeiend...Ik ben hier met 1 al gesloopt en lig elke avond rond 8 uur in mijn mandje..
Ik probeer jullie niet te verwaarlozen haha En ook mijn mannetje niet pff blijf op tot ongeveer half 10 maar dan ben ik ook echt stuk en slaap ik zodra ik mijn bedje voel Als ik al niet lig te snurken op de bank En of 2 nu echt vermoeiender is als 2 ik heb geen idee
Ik ben er nog hoor! Ik ben vanalles en niets tegelijk aan het doen..... Over het uitje, als het in Breda is kom je dan niet????? En als ik je nou kom halen???
Haha geeft niet meis soms doe je gewoon van alles en vooral niks Jij bent gek mij ophalen weet je wel niet wat voor een wereld reis je dan moet maken??? Utrecht ommen 1.15 min. Ommen breda 2 uur en dan ook nog weer terug daar heb je een dag taak aan dus zet dat maar uit je " stoffen" hoofdje vindt het wel heel lief van je hoor maar dan gaat het hem gewoon niet worden Knuff
Knuffel, Oh meisie wat vervelende dag voor je vandaag.. hoewel je papa ook geboren is op deze dag wat mooi is is het vooral een pijnlijk gemis.. Weet helaas precies wat je bedoeld... Wel mooi dat ie in je dromen zo scherp in je gedachten komt.. Misschien deels voorspellend en bedenkt Knuffel man zich binnenkort..... *knuf* Bieb, Na lang wachten is het morgen dan eindelijk 12 oktober! Ik zal veel aanje denken,ikhoop dat ze daar een handvol mogelijkheden en positieve mededelingen voor jullie in petto hebben! Liefs.. Jippiejee, Misschien inderdaad wel lekker voor je mentale rust dat je afspraak 'pas' 2 december staat.. heb je tijd om je voor te bereiden en nog 2 rondes voor de boeg.. Snap het dat je af en toe afstand nodig hebt van hier. Kom je af en toe wel ff zeggen hoe het met je gaat? Zal je wel missen! liefs
Hier ben ik jeetje wat gebeurd er allemaal bij greys anatomy wat spannend zeg lees daarna wel weer bij pff zit op het puntje vand e bank.
@knuffel: oh meid, wat een nare dag dan hè! Maar je vader is altijd bij je hoor! Ik kan niks anders zeggen of doen, maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven! *DIKKE KNUFFEL*
Mvl, Ohja.. zie je wel, dat had je al wel verteld.. Leuk voor je kids zeg, nog een ukkie erbij! Zeker die van 12 wil natuurlijk alles weten en volgen?! Goofy, Jeetje gezellige boel bij jou op school.. Werk je er wel met plezier? Zou zelf wel beetje moeite hebben met zulke lui om me heen..
@ff snel............... @Bieb, heeel heeeeeel heeeeeeeeel veel succes morgen!! Ook hier gaat er een kaarsje branden!!! @Eternity, hoe is je temp??? Is die nog wel hoog, dat is dan wel weer raar toch?