30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @School, weet je ik heb een hele leuke leeftijdsgroep, mijn lievelings en dat houdt me wel op de been, daarbij komt dat ik met een digitaal schoolbord kan werken wat zoveel meer interactie geeft. Echter spookt het soms wel door mijn hoofd om dichterbij huis wat te zoeken maar dan zit ik weer met het KDV van zoontje............dussss ach.................

Hier ga ik nog met ogen op lucifer houtjes wat strijken en de rest doe ik morgen.
    Was om 10 uur vanochtend al moe.....

2. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    je hebt pb voor wie het nog wil zien en het niet wil weten....

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Thnx, ik zag het... :$

Slaap lekker allemaal.. ik ga ervandoor.. Eerst spoorloos en dan op tuk!

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    leo kan je hem doorturen? Ben ook nieuwsgierig. Heb deel 1 2 3 thuis maar binnenkort wil ik ook de andere delen halen

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja heel goed knuff!!! Hoewel ik een niet heel goed verleden heb met mijn vader (daarvoor ook in therapie geweest voor mezelf) (alweer 4 jaar overleden ook) heb ik dat ook gehad maar dan niet in mijn droom maar toen ik wakker was.
    Ik zat op de rand van mijn bed, manlief sliep bij ouders, want was nacht voor ons trouwen, mijn blik werd naar de kast getrokken en daar in de hoek hoog zag ik zijn gezicht die op mijn neer keek en goed keurend een knikje gaf en aangaf dat hij trots op mij was......
    dit heeft hij nog nooooooit tegen mij gezegd............het was zooo echt. Dus ik geloof er wel in dat hij op een of andere manier toch "bij" je is geweest.
    Ik heb er iig heel veel steun aan gehad.

Hele dikke knuffel voor jou...............voel je je met je kies en ontsteking alweer wat beter?

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Knuffel: heel veel sterkte vandaag meis! Knuffel...

@Femke: gaat hier wel ok. Beetje aan het kwakkelen weer, maar morgen naar de orthomoleculair diëtist. Hopelijk weet zij wat.

@Bieb: heel heel heel heel heel veel succes morgen! ;)

@Leo: mag ik ook die PB? Moest trainen met de hond...

Hier nu duidelijk VS, dus straks aan de klus. Ovutest lijkt weer wat minder fel, dus morgen nog maar weer eens testen. :D

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Bieb Heel veel succes morgen bij het Geertgen. Laat je weten hoe het was?

@Suus Jij ook succes met opzeggen.....

@Hex Je kunt ook met mij meerijden. Ik woon een half uurtje bij Zwolle vandaan. Dus als je mijn kant op komt rijden hoef je maar een half uurtje heen en een half uurtje terug.

8. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik krijg instante kippenvel! Wow!

Knuffel, ik geloof ook dat het je vader was die je een hart onder de riem wil steken. Ik heb dit soort dromen gehad over mijn opa's en oma's, voor mij voelde dat echt als een teken en ook wel afscheid. Heel mooi! En een erg mooie droom die hij je gaf :)

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb een beetje genant vraagje..........Ik heb last van obstipatie. Wat kan ik hier het beste aan doen? Voorheen ging ik keurig iedere morgen, maar nu al een paar dagen niet......

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Volgens mij is dat wel vrij normaal bij zwangeren. Water drinken, al dan of de niet lauw, wil wel helpenl, maar dan wel veel. Verder veel vezels en beweging. Wel frustrie, heb het vroeger veel gehad...

Succes!

11. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @ De strijkers....Ik strijk 's morgens pas wat ik die dag aan wil. Mijn kasten zitten zo vol dat het geen zin heeft om het te strijken voordat het de kast in gaat, want dan komt het er toch gekreukt uit......Spulletjes voor de kleine ga ik wel direct strijken, want dat wordt wel erg lastig als ik hoor van sommige hoe vaak je met kleding wisselt gedurende een dag....

12. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Schijnt er inderdaad bij te horen. Water drink ik altijd al heel veel, zeker zo'n 2 a 3 liter per dag. Las ook wat over lijnzaadolie pillen en Activia....

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Denk dat je het gewoon even moet proberen en dat het bij iedereen een ander effect heeft. Zo doet bij mij bv een kopje zwarte thee 's morgens vroeg wonderen, zeg maar... :D

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik drink altijd 2 kopjes koffie met melk 's morgens en dat ging altijd goed, maar dat werkt ook niet meer....

15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Ik hyoorde laatst dat je wat meer vitamine c kan nemen maar weet niet of dat ook kan als je zwanger bent..

Nou meiden bedankt voor alle berichtjes ik ga nu naar bed dan is het nog sneller morgen ik moet pas om 16.10 dus voordat ik dan thuis ben en gegeten heb is het al sávonds maar misschien via telefoon.
    Maar ik laat het jullie hoe dan ook weten..

Slaap lekker.

16. jolandanr4

jolandanr4 Bekend lid

15 aug 2010
    782
    0
    0
    hallo kippetjes,

zoooooo ik ben blij dat ik kristel vrijdag heb gezien want ik denk niet dat ik jullie nog gevonden zou hebben.
    Ben zelf weer 5 dg van de wereld gewesst met migraine en toenik eindelijk weer bij de mensen was werden de kindjes ziek boehoe echt zielig.
    En vandaag dacht ik ik ga me weer even voorstellen en wat denk je is zoontje lief in de sloot gevallen jemig wat een toestand dus roerig weekje gehad en ik zie dat ik heel veel gemist heb gewoon 65 pagina`s
    zou iemand even een korte update willen geven??

Ik heb volgens mij wel gelezen dat Eternity het huis gekocht heeft van harte gefeliciteerd.
    en verder echt nog niks gelezen maar ik ben er wel hoor

17. suussuus

suussuus Niet meer actief

goeiemorgen lieve meiden !!!

ben al uren wakker, en op van de zenuwen natuurlijk !
    Maar ik ga ervoor !

Ik wil HEX & SPROKKEL nog even bedanken voor jullie aangeboden hulp !
    En hexje kan ik vandaag rond 12 uur even jou magische handje vasthouden ?:D

@bieb, dikke knuffel meid, ik denk aan je hoor !
    @rieanne, hoe is het met je mannetje gegaan en met jou ?

Aan al de rest ook bedankt voor jullie bemoedigende woorden, zo lief !

liefs en tot vanavond, suus;)

18. suussuus

suussuus Niet meer actief

@leo, heel veel plezier vanmiddag bij de echo !!!
    Laat je straks even weten hoe het was ?

liefs suus;)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Jolanda: jeetje, jij hebt je portie ook wel gehad de afgelopen dagen! Hopelijk blijf je vanaf heden weer in wat rustiger vaarwater...;)
    Verder hadden/hebben we goede hoop voor Eternity deze maand, maar helaas blijven de testjes (vooralsnog) heel erg vaag, maar haar temp is niet laag geweest van de voorgaande cyclus naar deze cyclus.
    Verder weet ik het even niet... :D

@Leo: veel plezier vanmiddag!

Hier hubby vandaag zijn sollicitatiegesprek...Spannend!! :D
    En ik moet vanavond naar de diëtiste. Heel erg benieuwd wat zij zegt.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je moet er van houden maar ik dip dan met stokbrood en lekker olijfolie, let wel LEKKERE olijfolie. Olijfolie met wat zeezout en wat peper......en dat helpt bij mij wel. (vlak voor het eten bijv)

Deel Deze Pagina