sanne... movicol. is een medicijn poeder in zakjes. werkt zeer goed. mag tijdens de zwangerschap. smaakt verschrikkelijk maar helpt wel. ik weet alleen niet of je het in NL kan vinden....
goedemorgen hier even een *ego* berichtje....sorry Helaas moeten we afscheid nemen van mijn lieve poes. Ik heb haar al 11 jaar en lief en leed met haar gedeeld. Kan mij het leven zonder haar niet meer voorstellen. We dachten ook altijd dat ze zo'n oude theemuts van 20 zou worden. Ze was de laatste tijd al zo aan het kwakkelen en toen ze in het weekend weer zo ziek werd was ik al bang voor het ergste. Gisteren bij de dierenarts bleek dat ze een tumor in dr darmen heeft, operatie werd afgeraden. Ja dan is de beslissing snel genomen. Ze heeft wat spuiten gekregen zodat ze zich wat comfortabeler voelt met het idee dat we wel deze week moeten beslissen. Maar ze is zo slap en zielig, we gaan vanmiddag of morgenochtend terug. En dan gaan we dr begraven bij mijn ouders in de boomgaard. Het meest bijzondere aan haar, dat mij altijd bij zal blijven, is hoe ze was tijdens de bevalling van mijn dochter. Al voordat de bevalling begonnen was (ik had 5cm ontsluiting maar nog geen weeen), kwam ze bij mij liggen. Daarna is ze geen seconde van mijn zijde geweken, de hele bevalling niet. Ook de week erna heeft ze over mij en mijn dochtertje gewaakt. Ze hield alles en iedereen nauwlettend in de gaten, en owee als ze te dichtbij kwamen. Dan kwam ze zich er echt meteen bij zitten om te kijken wat er gebeurden........ Ben er ziek van. En dan ook nog mijn oma gisteren huilend aan de telefoon. Ze gaat heel hard achteruit en voelt zich absoluut niet goed. Ze denkt dat het snel afgelopen is. Ze heeft de respectabele leeftijd van bijna 89, maar toch. We gaan haar morgen ook meteen maar even opzoeken. We hebben een weekje vakantie, maar die week loopt even anders dan gedacht. Sorry dat ik even niet de energie heb om alles bij te lezen en op iedereen te reageren.
ik ken het als movicolon, is hier iig wel te krijgen maar weet niet of het op recept gaat of dat je het zo bij de drogist kan krijgen
@Saffron He bah, kan me heel goed voorstellen hoe het is om een van je huisdieren te moeten missen. Heel veel sterkte!!
lieve safron......een heel groot hart voor je voor onder uw riem!!!! want dat verdien je. wat een verhaal. erg is dat he je kat of hond verliezen. ach meid toch....doe maar lekker huilen . het is ook zo verdrietig. heel veel sterkte lieve meid!!!
He Saffron, Ach wat naar. Ja een huisdierverliezen is verschrikkelijk. Wij hebben 15 jaar een hond gehad en ik mis haar ook zo. Dieren zijn bijzonder ze voelen een mens echt heel goed aan. en dan je omaatje wat vervelend hoe oud mensen ook zijn je wilt iedereen zo lang mogelijk bij je houden. Nou meis sterkte dikke knuf
Saffron, veel sterkte, heel naar om je kat te verliezen! Zo zielig ook als ze ziek zijn... Knuffel voor jou, Saffronman en voor de poes!
@Movicolon, smerig spul..........brrrrr...............daarom heb ik mijn heil gevonden in de olijfolie, want dat andere spul krijg ik niet weg. Verder ff gtst kijken en bakkie doen en daarna kom ik ff reageren.
bedankt voor jullie reacties inmiddels afspraak gemaakt bij dierenarts voor morgenvroeg....bah ik ga even bij mijn lieve beestje op zolder zitten, kom vanmiddag nog wel even langs
@Saffron, getver, dat is echt niet leuk,zeker als je je kat al zo lang hebt, maar het is natuurlijk nooit leuk. Knuff. @CM hoe voel jij je? @JAAA LEONIEKE HEEFT EEN ECHO............veel plezier meis!! @Jolandan...............ARGGHHHH meis wat zal jij geschrokken zijn, hoe oud is ie? En dan ben je altijd zoooo voorzichtig als ouder zijnde........ @Geertgen/Bieb.........zijn jullie ook zo benieuwd hoe het haar zal vergaan vandaag? @Nanette, fijn dat je weer wat geslapen hebt, voel je je altijd een heel ander mens. @Mykelti, succes vandaag met de promotie van hubbie. @Femke, kot??????..........feestje???............hier was de kleine ook druk, zelfs een keer zo druk dat mijn hele lichaam bewoog en dus ook het matras, hahahaha. @Eternity, meissie hoe is het? En hoe is je temp?
Zo controle VK, nu afspraak bij diegene die mij ook met de bevalling gedeeltelijk heeft geholpen van zoontje. En mij vooral erg gerustgesteld heeft voorafgaande dagen voor de bevalling. Had wel een klik met haar......dus wel leuk. Jammer dat zoontje op KDV zit nu.
' Moet op resept. En wordt de eerste keer niet vergoed. Kost 12 euro per 15 stuks. Ongeveer pin me er niet op vast
Denk dat ik toch eerst de olijfolie tip ga proberen. Als ik het zo hoor is het drankje/poedertje erg ranzig.....
Saff.. wat een vreselijk nieuws meis! Natuurlijk ben je van slag. Je oma, hoe oud ze ook is, blijft je oma. Mijn beppe overleed op haar 94e.. maar daarom mis ik haar niet minder.. En dan ook nog je poes! Die is ook onderdeel van je gezinnetje! Een knuf voor jou jolanda.. ik begrijp uit de berichten wat er is gebeurd! Wat vreselijk.. kan me voorstellen dat je geen oog dicht hebt gedaan. Er zal wel door je hoofd malen dat dat ook heel anders af had kunnen lopen.. eternity.. nog even en ik noem je tempternity