Oh nee!!! Wat een verschrikkelijk nieuws!!! Hoe kan dit nou??? Ohw meid ik leef zo met je mee, net nu je eindelijk wat vertrouwen begon te krijgen... Ik leef en voel enorm met je mee... Heb er geen woorden voor...
MvL, misschien is het helemaal niet van toepassing, maar ik wil je nog even vertellen over iemand die ook de ene na de andere mk kreeg. Pas na de zoveelste mk zijn ze er toen achter gekomen dat haar bloed te dik was. Blijkbaar hoorde dat niet tot de standaard onderzoeken. Ik gooi het balletje maar op, je weet nooit.
marjolein.. dat vehaal van jou gyn vind ik ook belachelijk trouwens.. cm: kan me voorstellen dat je het eng vind nu.. als ik eerlijk ben vind ik dat ze je had moeten doorsturen voor een echo.. just te be sure
Leo en Nanette van mijn gyn is idd echt belachelijk! Ga maandagochtend meteen bellen. Maar na het nieuws van MVL kan ik me er eigenlijk niet meer echt druk om maken..
Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Ik weet wat een onbeschrijflijk verdriet zoiets teweeg brengt. Geen woorden voor. Kaarsje brandt voor jou, MvL.
Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Tranen rollen over mijn wangen.....hoe? waarom.... pffffff weet even niets te zeggen..... ik denk aan je meis... Hoe kan dit nou...... gatverdarrie.....
Ook ik had best wat berichten waar ik op zou gaan reageren maar door het bericht van MVL weet ook ik niets meer te zeggen. Wat moet dit vreselijk zijn, ik heb er geen woorden voor.....
Lieve MvL voor jou................ Bekijk bijlage 101348 Ik wens je heel veel sterkte en vooral kracht om dit verlies te verwerken..... en vergeet nooit er zijn hier mensen die aan je denken, met je mee leven.... al heb je hier nu misschien weinig aan...... maar als je ons nodig bent we zijn er voor je.... hele dikke knuffel
Lieve MVL, ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat oneerlijk, toen ik het las was het alsof ik een stomp in mijn maag kreeg, bah waarom, wat erg. Heel veel sterkte voor jullie gewenst!*KNUF*
mmmm had even zin om even te 'kletsen' hier met wat kippjes, maar de zin is nu wel weg, tot MVL waren zoveel leuke berichtjes, sorry meiden even geen reactie meer, maar wel ook een knuf voor alle andere kipjes.
MVL: getverdegetver! Ik dacht zo dat het jullie nu gegund was! Was zo blij voor je! Heel veel sterkte de komende tijd en als je even wilt kletsen, dan weet je me te vinden. Dikke vette knuffel voor jullie!
MVL; NEEEEEEEEEEEEEEE..... meid jeetje...... hoe kan dit nou. Een hele dikke knuffel voor jou en je gezin.... Sterkte! ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.....
MVL meis wat is dit erg zeg. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het kaarsje brandt hier ook voor je. Heel veel sterkte toegewenst. Ik denk aan je.
ik weet niet of je er iets aan hebt mvl.. maar dit is een gedicht dat ik heb geschreven nav mijn miskramen.. Ik heb je nooit gezien, Nooit vastgehouden of geroken. Ik heb je zelfs nog nooit gesproken! Ik heb je nooit tegen mij aan gelegd Nooit over je hoofdje gestreken of zachtjes toegesproken Ik ben zelfs nooit naar je toegelopen! Ik heb nooit mogen laten zien hoeveel ik van je houd Ik heb nooit kunnen laten voelen hoe welkom jij was. Ik heb nooit... Nooit.... Maar ik houd van je Liefs mama . Ps: geef een kusje aan je brusjes daar.
Nanette wat gruwelijk mooi. De tranen stroomden al over mijn wangen, maar nu helemaal. Daar verbleekt al het andere nieuws mee