Hoi lieverd, heel fijn dat er vrienden langskomen. Die extra steun kun je nu wel goed gebruiken. Ik vind het zo erg voor je!!! Ik hoop dat een van de andere meiden je snel advies kan geven, want dit moet nu toch echt onderzocht gaan worden. Ongelofelijk dat dat nog niet eerder is gedaan eigenlijk. Heel veel sterkte samen!!!
Ja suf he eigenlijk. Wist ik veel, ben zo'n leek op dit gebied...! Ik ga het zeggen! Ook namens Femke
Lieve mvl, eerste even een dikke knuffel voor jou. Ik wou dat ik je kon troosten. Op deze pagina van Freya staat info over oorzaken van hehaalde miskramen. Je zal sowieso voor een chromosomenonderzoek in aanmerking komen. Verder kun je je arts vragen om onderzoek naar auto- en allo- immuunafwijkingen.
goh mvl....je bent ook de hele nacht bij mij geweest hoor. heb zo aan je gedacht. ik huil gewoon mee met jou. die tip van alexandra is een zeer goeie tip van freya. ik hoop dat ze je serieus nemen en gaan onderzoeken wat er iedere keer fout gaat. het is niet eerlijk.
@MVL: ik ben "blij" voor je dat je ieder geval even rust hebt gekregen in je hoofd. Ook bij mij ben je de hele tijd in mijn gedachten geweest. Ik hoop dat je vrienden voor een beetje afleiding kunnen zorgen. Veel sterkte, en je weet wat ik gezegd heb..... (en ik was vast niet de enige) @Femke: wat ben jij in een strenge bui zeg. Hoeveel uur moet je nog werken? @Nanette: fijn dat de pijnstilling in ieder geval iets doet. EN een kluizenaarsbestaan..... ik weet hoe het voelt (door mijn rug ruim half jaar plat gelegen). Maarrrrrrrrr en is licht aan het einde van de tunnel. Ze gaan je helpen dmv fysio en zo (toch). Dus dit is maar tijdelijk (klinkt zo makkelijk als je het tegen een ander zegt) Oh, en gooi je niet te hard met je dochter???? @Eternity: dat van het werken vandaag en morgen lijkt mij een goed smoes toch. Als je echt niet wilt gaat hij toch lekker alleen.... @Sprokkel: als je echt zo twijflet of alles wel goed is zou ik zeker contact opnemen met de VK hoor. Dit zullen ze toch serieus moeten nemen.
Alexandra, dank je wel, ga het even goed doorlezen. Dan geeft een bepaalde hoop richting toekomst om er op deze manier mee bezig te zijn. Iets wat ik er wel aan kan doen, zeg maar.. Goed voorgelicht naar de gyn gaan t.z.t.
Veel plezier met behangen!!! Ik ga vanmiddag toch de gok wagen en naar de prenatal. Samen met een vriendin om te vieren dat zij na twee miskramen eindelijk 12 weken zwanger is. Sorry Mvl ik denk dat dit een beetje erg pijnlijk is en heb ook lang nagedacht of ik dit wel moest opschrijven. Je bent heel de nacht en ochtend in mijn gedachten geweest en ik vind het zo erg voor je.
nee ik heb niet te hard gegooid... ze is zonder noemenswaardige beschadiging weer beneden En ik weet dat er licht aan het einde van mijn tunneltje is hoor. zit alleen wel te denken of ik niet eens een psych. oid moet opbellen voor de verwerking.. want emotioneel merk ik dat het zwaar is en dat mijn energielevel zo langzamerhand leeg is... mvl: fijn dat je toch even geslapen hebt en dat er straks vrienden komen! Eigelijk heb ik geen aanvulling op het verhaal van alex. bep. onderzoeken moet je lang op wachten omdat je lichaam eerst ontzwaqngeren moet. De uitslag van de chromosonen laat 3 maand!!! op zich wachten. check ook even je verzekering, want mijn hele eigen risico was ik kwijt door dit onderzoek!
@mvl; ik ben blij dat je toch nog wel een klein beetje hebt kunnen slapen vannacht! Ik heb echt de hele avond aan je moeten denken. Maar gooi alles er maar lekker uit hoor!! Huilen als je moet huilen! Weet je wel zeker dat je nu al visite gaat ontvangen?? Ookal is de afleiding misschien wel fijn, maar je moet wel even rust nemen voor jezelf hè... Ik hoop echt dat je snel wat duidelijkheid gaat krijgen over hoe nu verder. Want dit kan zo allemaal niet langer meiske... Dikke knuffel!! @sprokkel: kuche-kuche... ik voel idd ook een griepje aankomen! @femke en knuffel: ja, ik had ook al gedacht dat hij alleen kon gaan, maar dat vind ik weer zo lullig... Ik ben 'n doos, ik weet 't... Maar misschien dat ik toch nog wel besluit om niet mee te gaan. @goofy: veel succes met behangen!! Wel een beetje uitkijken met jezelf hè!
@MVL: meissie, goed dat je even hebt kunnen slapen vannacht en inderdaad goed dat je je tranen de vrije loop laat... Ik hoop dat ze snel gaan onderzoeken wat het probleem is, want dit is onmenselijk...
Pfew, ik hoef vanaaf gelukkig niet naar dat verjaardagsfeestje/etentje!! Manlief is ook heel moe en voelt zich ook niet echt fit, dus blijven we vanavond lekker met z'n tweetjes thuis!!! Jeeuj!!
ja knuf je hebt gelijk. ik ben precies in een strenge bui lijkt het. sorry eternity..het is niet mijn bedoeling hoor maar blijf wel bij mijn standpunt. zullen hormonen wel zijn zeker. oh en sprokkel...ik wil wel beetjes streng voor jou zijn hoor meid want je moet je niet laten overdonderen door medici. ze zijn ook niet alwetend! ik kan zo slecht tegen onrecht en dat van mvl vind ik onrecht. dat zorgt ervoor dat ik kribbig wordt. sorry mensen.
oh wat goed eternity... ik moet bijvoorbeeld vandaag grote boodschappen doen, maar ik heb koppijn en mijn buik is groot. dus doe ik het lekker niet. ga het hoogstnodige halen met dochterlief. ik ben ook geen knip waard vandaag. zal daarom zijn dat ik zo streng reageer
Dat geeft niks meid! Ben het alleen niet gewend van je! Maar slim hoor, dat je geen grote boodschappen gaat doen als je zoveel last hebt!
mvl, Hoop dat je vandaag wat afleiding kunt vinden met jullie vrienden.. wel fijn als mensen zo dicht bij je staan, helemaal nu.. Heb ook veel aan je gedacht.. Wat je is overkomen is niet te geloven gewoon...! Hoop dat je wat kunt slapen vannacht en dat je geen pijn hebt/krijgt (lichamelijk dan) *ik blijf aan je denken* Liefs