Precies het zelfde. Echt.. ik snap je helemaal..! Het houdt het midden tussen onzekerheid en ongeloof..
Vind ik lief van je Fem. Ik probeer er ook relaxed mee om te gaan. alleen elke keer als mijn vriend tegen me zegt moeder, of wat willen jullie eten? of slaap lekker moeder en kind. en gisteren praatte hij tegen mijn buik . Vind het super dat hij mee denkt en er al echt mee bezig is maar vind het nog steeds eng. Hoe gaat het met jou?
Ja , ik ook.. en meestal post ze wel nl.. zelfs toen Tom net geopereerd was.. Ik ga gewoon positief denken nu!
Ja precies. En ook al heb je elke keer bewijs door middel van echo of je kwaaltjes nog steeds blijft zo onwerkelijk.
Nog even bij haar profiel gekeken maar de laatste ker dat ze online was is 13 oktober. Dus of alles is heel goed gegaan of er zijn complicaties. Ik ga ook positief denken voor haar en dr kleine ventje
Net of het bij een ander gebeurt inderdaad! Besef komt denk ik pas echt (bij mij tenminste) als ik ook daadwerkelijk wat voel van binnen.. (hoewel ik dat ook zei over misselijk en boobie-ache.. )
Of als je je broeken niet meer dicht krijgt en je buik aardig gaat groeien. Maar ik denk pas ook als hij/zij flink gaat trappen. Weet je ik ben vier jaar lang!!! bijne elke dag misselijk gewesst dus daar ben ik aan "gewend". Boobieache tja ook dat had ik als ik ongi moest worden. Je wilt gewoon meer duidelijkheid. IEmad schreef hier iets over een doorzichtig venstertje in je buik of een lichtje wat groen is als het goed is of rood als het niet goed is. Dat zou handig zijn. Mijn vriendin heeft met 12 weken al serieus een zwangerschapsbroek aan. Ze krijgt haar eigen broeken niet meer dicht. Ongeloofelijk he?
Nou moet ik zeggen dat ik ook wel veel eet op een dag (tegen misselijk) maar mijn stapeltje broeken die nog wel aankunnen wordt ook heel klein..
Ik was trouwns zo boos. Ik zou donderdag toch een combitest krijgen? Kom ik daar aan, zeggen ze nee hoor mevrouwtje daarvoor is het echt te vroeg!! Waarom bel ik dan van te voren? Ze hebben toch mijn eerste dag laaste menstruatie? Dan zouden ze het moeten weten. Maar goed, echo gedaan. Ook nog eens slechte kwaliteit. Zag er helemaal niks op. Bij mijzelf krijg ik nog betere. Ik vraag me echt af of ik nog terug moet gaan of mag eisen of ik nieuwe foto's krijg ofzo.
Ja dat is vervelend. Ik vroeg me al af hoe je dat gedaan had? Je bent dus particulier in een andere praktijk? Hihi.. ze moesten eens weten dat jezelf betere echo's maakt! ik dacht ook combi test is toch pas rondom 14 weken dus vond het ook al vroeg maar je hoort zoveel verschillende verhalen.. Verschilt dat erg dan wie de echo maakt? Of ligt dat aan de apparatuur? Vond zelf ook erg veel verschil zitten in de twee echo mevrouwen aan mijn lijf...
@MVL: ik hoop dat het bezoek even je gedachten heeft kunnen verzetten. XXX, het kaarsje brandt weer. @Nanette: fijn dat je dochter het dwergwerpen zonder kleerscheuren doorstaan heeft. En misschien is het een goed idee om eens met iemand te praten. Denk je dan toch: wat een onzin, dan stap je gewoon weer op. @Mykelti: zo is het helemaal niet vervelend om te lijnen... (Nu alleen het klaarmaken nog door een ander laten doen). @Femke: je was toch de hele tijd al lief... alleen een beetje streng. @Rieanne: waar ben je nou meid. We maken ons een beetje zorgen om je kleine man en jou!!!! Ik heb vandaag het onderwerp: "wanneer gaan we naar de HA/gyn" maar eens in de groep gegooid. Ik krijg alleen bijzonder wenig reactie.... Niet positief maar ook niet negatief. Alleen maar: "vind je dat dan al nodig...." Zucht, ik wil ook graag een betrokken man...
Lieve Knuffel, Ademhalen en zelf de kar trekken.. Hij volgt je wel, heus! maar heeft moeite om zijn gevoelens en wensen rondom zijn wens kenbaar te maken.. (ook hier zo'n man weet je nog...) Tegen mij doet ie vaak moeilijk en vaag.. maar als ik het hem dan naderhand enthouasiast tegen anderen hoor vertellen dan denk ik: Ben jij het ? Dus echt.. ook bij jouw man vast geen onwil, maar hij heeft gewoon een beetje moeilijk met deze materie.. *knuf*
Tja, je zal wel gelijk hebben... Ik vind het alleen zo jammer dat zelfs als ik er gericht naar vraag geen antwoord krijg. Ik begrijp heus wel dat hij er minder of in ieder geval anders mee bezig is. Maar als ik zoiets vraag krijg ik niet een reacte en dat blijf ik jammer vinden. Stom he, ik zou na al die jaren toch beter moeten weten, maar blijf ijdele hoop houden
Zo, ik ga er weer van tussen voor vandaag. Lekker turkse durum maken (lang leve Knorr!!!!) hoewel ik me nu bedenk dat ik de kipfilet ben vergeten... :x Anyway...fijne avond en tot morgen..
Lieve knuffel. ik kan alleen vertellen dat mijn vent precies hetzelfde had. Eerst hoorde ik alleen maar van hem of ik het nu alweer over kinderen en zwanger worden moest hebben. Toen waarom ik geen geduld had. En later toen zijn ouders er waren vertelde hij alles tegen zijn ouders dat het zo zwaar was en hij er bijna aan onderdoor ging en blablabla. Oftewel hij was er wel zeker net zo veel mee bezig als ik alleen hij zei nooit iets en ging er in zichzelf mee om terwijl ik het naar buiten bracht. Verschil tussen man en vrouw laten we maar zeggen
Ja meis,maar ik ben bang dat je hem niet gaat veranderen.. als ik iets zeg over zwangerschap zegt ie vaak : niet doen! Hij schrikt zich nog steeds de pleuris als ie ineens moet meegaan in deze emotie/materie.. echt soms zijn het net kinderen.. :x :x maarja... hij is verder zo lief... Maar ik voel met je mee.. echt leuk is anders..