Jippiee, lieverd, je moet het niet als een falen zien, en dat is heel moeilijk dat snap ik, maar je zit nog niet in de MMM, misschien heb je ff een duwtje nodig, of ff een echo om exact te kijken wanneer je ei springt. Ik ben ook 2 keer bij de gyn geweest, doordat het niet bleef zitten elke keer en vmk, ik vond het juist een heel fijn gevoel. Betekent niet dat je direct IUI of IVF in gaat. Maar goed, jij moet er 100 % achterstaan.
goh bieb ..je maakt het wel spannend he. who know woman!!! en iedereen die hier is...hoe is ie? hoe voelen we ons?
De rust is iig wedergekeerd met het beter worden van zoonlief, althans niet zo hectisch dat ik er helemaal door heen zit, maar mijn harde buiken blijven toch gauw komen, soms alleen al als ik de trap oploop.
Even snel een reactie van mij, heb nog niet alles bijgelezen, Voice of Holland aan 't kijken met laptop op schoot... Weet niet wat er allemaal aan de hand is van binnen maar heb al de hele avond zo'n buikpijn en krampen, hoop dat het gewoon mijn darmen zijn en niet weer de voorbode van.... (nee, niet doemdenken Jel!!!)
jel...dat is normaaaaaaaaal. no worries. al snap ik dat natuurlijk. maar je darmen rommelen is heeeel normaal. laat ze maar rommelen.....goe gezig die darmen van je. leg u in uwen zetel en kijk naar holland....wat het ook is dat je aan het kijken bent.
ok goof.... ik ga het nog 1 keer zeggen. aangezien de rust een beetje is wedergekeerd... ZIT LIG AF het is nu mama tijd. mama en baby tijd. en je mannetje moet maar wat eerder naar huis komen. die vennootschap is er over een paar maanden ook nog wel hoor!
Zijn vast je darmen. Misschien iets gegeten wat niet lekker valt? Zit hier ook met een notebook op schoot ondertussen The Voice aan het volgen.......
he sanne...ja ik voel me ok hoor. nog 1 weekje werken en dan ben ik alweer met verlof. amai wat gaat de tijd rap he. verder groeit mijn buik flink. mijn onderhuidse spieren beginnen al wat tegen te stribbelen maar ja....hoort er gewoon bij! blij dat jij je ook goed voelt!
wat is dat voor programma the voice van holland dan? weet zo een live show met zangers? jeetje alsof daar niet genoeg van zijn zeg...... maar goed...het is hier veeels te rustig. dan ga ik ook maar. lieve meiden, lekker slapen voor straks en tot morgen!!!
Jeetje Femke nog maar 1 week....... Hoe is het met je ontstekings-verschijnselen? En zijn man en kind alweer op de been? En eh, the voice of holland is een soort soudmix-show voor gevorderden. Wat kon die laatste dame goed zingen zeg!
he lieve dinnetjes Eindelijk jullie weer gevonden ! @eternity, gefeliciteerd meid met jullie huis ! Wat super zeg ! @rieanne, dikke sterkte knuffel voor je mannetje en jezelf! @marjolein, dikke knuf lieverd, hier ook een spier-witte test ! @fem, hoe is jou sollicitatie geweest ? @all, liefs suus
Hallo liefie, goed hoor ! Heerlijk genoten van het bezoek van mijn pap ! Hij heeft vandaag enkele huizen bekeken in Den Haag om eind volgend jaar voorgoed terug in NL te komen wonen !!! Vanochtend helaas spier-witte test Jij gaat lekker vooruit zeg ! 10 eken alweer !!!!
Ze staat te loeren hoor, ze is nog niet door mijn opgestelde barriere, maar ik voel haar ogen in mijn rug prikken !!!