Oh ik zou ook zeker niet zonder hem kunnen hoor. Maar soms steekt dit gevoel toch weer de kop op.... Ze zeggen niet voor niets: alles went behalve een vent... Eet ze trouwens Leo, wij gaan zo gourmetten...
ik moest vreselijk lachen om de combi van je knuffel.. je begon over het dwergwerpen en daarna met iemand praten leek net of ik moest praten over het dwergwerpen Mannen vinden het idd moeilijker om te praten over zwanger worden. Aan de andere kant vind ik dat we het ze niet te makkelijk moeten maken Ik zeik bij mijn man net zo lang door tot we zijn waar ik wezen wil En dat vergt geduld.. maar kknuf.. ik denk dat jullie best naar de ha/gyn kunnen naar een jaar.. just to be sure..
hey sanne, hoe is het met jou? En Mykelti, wat ga je vanavond eten, je lunch zag er in ieder geval heerlijk uit.
Misschien heeft een psych wel een goeie methode om je dochter zichzelf in het bad te laten gooien???? En mannen vinden het volgens mij moeilijker om over alles te praten (behalve auto's en computers dan). Ik was laatst bij de HA vor iets en toen kwam het zwanger worden ter sprake. Hij wlde op zich al wel verwijzen maar eigenlijk wilde hij wachten tot het ende van het jaar (met oog op MK). Misschien dat ik dus nog maar even wacht... Femmele: toch niet te veel geld uitgegeen bij de prenatal hoop ik???
Nee hoor maar 23 euro. Valt reuze mee. We hebben wel een aantal buggys getest op de testbaan. Lachen man. Echt een aanrader
Ik heb van een collega eens gehoord dat je het beste een rugtas met bijv. boeken van een kilo of 5 mee kan nemen als je gaat testen. Die leg je dan ik de kinderwagen zodat je ook kan voelen hij hij rijdt met gewicht erin.... Vond het wel een goede tip (en nee, die gaf hij niet aan mij). En 23 euro is niet te gek
Goede tip. Ik wilde ook nog kleren kopen maar ik heb beloofd om dat samen met mijn vriend te doen. En ik vond dat ik me heel netjes gedragen heb. Over een tijdje kan ik echt los gaan. Nu nog niet
Met mij is alles goed hoor Femmelepem! Heb net tig bladzijdes terug gelezen (1,5 dag niet online) en zit nog steeds in shock over MVL..... @MVL Heel veel sterkte wijffie!!! Ik denk aan je........
he knuf... dus je hebt het in de 'groep" gegooid. is zo een echte mannen reactie he. ik denk dat hij er niet zo bij stil staat als jij. denk ik he. maar eh..ziet hij het zitten dat dokter verhaal of wil hij resoluut niet?
@Knuffel: oef, moeilijk als je man (nog) niet wil, maar misschien is dat aan het einde van het jaar ook weer anders. Wel goed dat je het aangekaart hebt! @Femme: vanavond eet ik kabeljauw uit de over met thijm en rozemarijn. Ratatouille van pompoen, courgette, paprika, ui, tomaat en knoflook. En dan nog bloemkool... Pffff waar laat ik het?! Ik merk wel dat dit meer gebaseerd is op 3x per dag en dan 2x iets kleins tussendoor. Dat trek ik niet, dus heb vanmiddag wel wat extra's genomen tussendoor. Maar ik val al mega snel af, dus daarvoor is het niet erg, zolang ik maar toegestane dingen eet. En pure choc mag...
dat van vanmiddag zag er goed uit mykelti...!!! lekker!! en dat van vanavond klinkt goed hoor. klinkt veel maar is heel licht he. volgende keer schuif ik aan hoor!
Hij zei niet direct: dat wil ik niet. Maar keek er wel een beetje bedenkenlijk bij. Ik heb het juist nu al in de groep gegooid om als ik echt zover ben niet ineens te horen te krijgen: daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Het is dus wel "met voorbedachte rade" (maar stiekem hoopte ik dat hij het er in ieder geval over wilde hebben, maar helaas ik had het kunnen weten). Verder is hij heel lief hoor. Even een andere vraag. We hebben vanmorgen geklust. Nu heb ik al de hele dag een raar gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt wel op ongi-kramp maar toch ook weer niet. Iemand een idee...
ik denk dat je iets te hard geklust hebt...kan dat? dat het er iets te hevig aan toe ging? is een soort van spierpijn maar dan niet echt. raar gevoel... heb ik ook eens gehad na een " wilde' nacht dus ik denk dat dat het is. hihihihii
Eeuuuhhhhmm zou kunnen ja.... (zit met rooie wangen op de bank). Het lijkt wel beurs of zo, maar dan de bm-mond. Of kan dat helemaal niet. Het wordt wel minder hoor, dus het is niet zo dat ik bang ben dat er iets beschadigd is of zo. Maar vroeg me af of iemand het herkende... Dit zijn dus de dingen die ik hier in dit hok wel heel bijzonder vind. Dit zou ik nooit aan een van mijn vriendinnen thuis vragen... En hier is het eruit zonder er (te lang) over na te denken. En dan krijg je nog gewoon antwoord ook
En nu ga ik dan toch eindelijk gezellig eten met mijn mannetje. We hadden nog laat zitten snaaien (portie kippeling van de slager), dus nu pas weer (lekkere) trek. Sorry Mykelti