30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mykelti hihihihi.......iid mooi.................

@Femme, tja dat is het rottige en zo dubbel......maar vind het dapper dat je het hier toch neerzet. Hoe was het bij de prenatal?
    Ik weet dat wij het toen heel onwennig vonden om er binnen te stappen.

@Eternity, yep pas goed op mezelf, heb netjes rust genomen terwijl buurmeisje en manlief verder gingen onder mijn toezicht, maar was even weg, en ging direct mis.....dussss..........
    Maar hij moet het leren dus laat hem, en geef hem aanwijzingen.

Ik bang dat ik geen patroon kon behangen maar er is helemaal niet zo'n sterk patroon......ja wel de schaapjes op dezelfde hoogte maar niet een half konijntje aan de ene kant en andere kant van de volgende baan.
    Zal straks of morgen ff vast een foto in mijn album zetten, dan stoot ik niet teveel mensen hier tegen het hoofd en diegene die het willen zien kunnen kijken.

@MVL hoe ben je verder de dag doorgekomen meid?

Liefs voor iedereen.......

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Even een stomme vraag; Elke avond heb ik zo'n honger maar dan staat er eten voor mijn neus en kan ik net vier hapjes op ofzo. Ben nu dus echt serieus aan het afvallen. Is op zich niet erg maar ben bang dat ik te weinig binnen krijg. Eet zoveel minder dan hiervoor.

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kan geen kwaad, zolang je maar divers eet. Je kindje neemt wel wat hij/zij nodig heeft. Ik at ook bijna niets...alleen viel niet echt af toen... ;)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, net heeft mijn man onze vriend gesproken die van de week vader is geworden.

Bleken haar vliezen al 36 uur gebroken te zijn, maar toen ze 9 cm ontsluiting had, bleek ze een ernstige infectie te hebben met hoge koorts. De kleine kreeg daardoor een hartslag van 190 ! :$
    Met spoed een keizersnee. Kindje op de intensive care, doet het nu redelijk, maar nog wel aan de beademing (is wel voldragen).
    Alleen is er iets misgegaan (?) met de ruggeprik. Zij lekte hersenvocht en kreeg daardoor mega hoofdpijn. Hier hebben ze wel een oplossing voor, bloed in dat gaatje spuiten, maar dat kan weer niet door de infectie....:(
    Onze vriend is helemaal de weg kwijt, logisch...

Hopelijk is ze maandag zo goed dat we even op bezoek kunnen komen.

Maarre ze wonen ook 2 hoog in A'dam zonder lift...volgens mij mag je weken lang niet tillen na een keizersnee?? Dat wordt ook nog wat....echt zo sneu... :(

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik viel ook af tijdens mijn zwangerschap.. geeft helemaal niks, zolang het kindje maar goed groeien blijft!
    (bijkomend voordeel was dat ik regelmatig een groei echo kreeg die dan perfect was;))

mijn man is een lamp aan het ontwerpen/maken.. ben benieuwd wat daar nou weer uitkomen gaat..
    whahaahaha
    huis staat hier vol dingetjes;0 maar ik laat hem lekker klooien..
    (en ik moet eerlijk zeggen hij heeft ook meer oog voor dingen die kunnen dan ik.. Hij is wat gewaagder in die dingen.. Ik heb altijd wat 'last'van mijn calvinistische opvoeding;))

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    owwww en goof.. ik wil het zien en ik zou het leuk vinden als je het gewoon hier plaatst!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, lekker toch, als ze wat te doen hebben?! ;):D

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, foto van de kinderkamer please! Geldt ook voor de rest! :D

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    man o man wat een verhaal..
    Ik wil nooit een ruggeprik.. dit evrhaal bevestigd dat weer eens..
    Al ruzie over gehad met een narcotiseur..

Maar hoe kan het dat ze zo lang met die gebroken vliezen heeft gelopen?

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Pffff, dat weet ik niet. Gaan ze niet pas iets ondernemen na die tijd? Ze zou eerst thuis bevallen...hmmm... :(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Las net op internet dat je na 24 uur naar het ziekenhuis moet, waar je in de gaten gehouden wordt. Ze wachten rustig 72 uur voordat er iets ondernomen wordt, tenzij er complicaties zijn....dûh... ;)

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, zit Dieren in Nesten te kijken op belgië 1 en daar is een interview met de dierenarts van de Beekse Bergen en die ondertitelen ze! HAHAHAHAHA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry Femke... :D:D:D

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Volgens mij is ie van kip....

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @mvl, oohh weet even niet wat ik moet zeggen wat verschikkelijk zeg. En dan ook nog tot de 20e wachten nou heftig hoor en heel veel sterkte.
    En ik denk dat de meiden al genoeg gezegd hebben..
    Alleen nog 1 ding die chromosomentest kan pas 12 weken na de MK maar die andere testen kunnen al eerder..moet je even na vragen anders had ik allang die uislagen kunnen hebben omdat ze niet wachten op de chromosomenafwijkingen omdat daar 98% kans hebt dat dat goed is..

@nanette, super mooi gedicht....

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @alexandra, ja weet echt niet waar dat bij mijn moeder vandaan komt maar het is heel raar ze vraagt ook heel weinig hoe het gaat hier maar goed. ik ken er al wat langer..

@hexje, ooh echt stoer man dat alles goed gaat.En nog steeds niet weten wat de 2e is? Oohh dat wordt spannend haha haha toch nog 3 namen verzinnen haha. Ben blij dat alles goed gaat.

@cmv, jeetje wat goed zeg dat alles goed gaat. Maar lgt het er niet aan wanneer je innesteling is geweest? Daar kan volgens mij best wel een week tussen zitten... Maar alles gaat goed dat is het belangrijkste.

@de rest wel gelezen maar weet het niet meer sorry.
    Alles goed met iedereen???

Hier gaat het goed heb het alleen weer druk gehad....

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA hoe kon het ook anders van een kipje! :p:p:p

:D:D:D Ik word een beetje KIPPIG!!! :D:D:D

19. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Kippetjes; Even over de 2de kippen meeting...... de uitslag is.........
    Zaterdag 6 november!!!!!!
    Op deze dag kunnen de meeste kippetjes...... sorry voor de kippetjes die dan helaas niet kunnen... maar er komt ongetwijfeld wel een nr 3 en 4 etc.... Maar nu t volgende probleem LOCATIE
    Utrecht of Breda... Ik weet dat de locatie voor sommige van jullie een bottelneck vormen.... Zelf denk ik om nu andere ook tegemoet te komen nu voor Breda gekozen moet worden.... Maar ik wil jullie hier natuurlijk ook in horen.... dus geef maar even door via bericht wat voor locatie jou voorkeur heeft dan ga ik wel turfen....;)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Geeft nix Kristel...ik kon ook niet op veel dagen...heeel veel plezier! ;)

Deel Deze Pagina