30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

Nog niet ongerust zijn, het gaat vast lukken om te ruilen, ik laat het je sowiezo deze week nog weten !
    Ik vond het ook SUPERGEZELLIG , en ik kom je dan gewoon weer halen net zoals vorige keer!

Dikke knuffel;)

2. suussuus

@hexje, in 1 wiegje gaat inderdaad niet, heb je al iets anders op het oog ?
    En ben je al bezig met het kamertje ?
    Je muurschildering is in ieder geval prachtig, en zodra het min of meeraf is wil ik heeeeeeeel graag foto,s zien !!

3. eternity

eternity Niet meer actief

Hihi, gelukkig maar!
    Maar ik hoor het dan nog wel van je!
    Maar dat is goed hoor! Kunnen we weer gezellig kletsen onderweg! ;)

4. suussuus

ik ga even eten, naja ik moet gaan eten , hubbie en de oudste hebben frietjes gehaald, en ik heb er totaal geen trek in, ik heb liever zo,n heerlijk mykelti-salade !!!

tot later, liefs suus;)

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Het vorige kippenuitje heb ik samen met Bieb in Eemnes 2 ledikanten opgehaald white wash :D hier boven wil ik klamboe's hangen zodat je toch een wieg gevoel krijgt, te gelijkertijd is dit dan weer praktisch voor later:p Het kamertje is al op kleur en de muurschildering is al een tijdje af ben nu bezig de kozijnen en de deuren wit te schilderen. Dan moet er nog laminaat in en kunnen we alles er in zetten:D Ow ja moet de inbouw kast die nu nog geheel hang is nog verbouwen naar half leg en dan is het pas echt af :D aangezien manlief altijd laat thuis is moet ik het grootste gedeelte zelf doen, als mijn klusman (ja luxe:D ) weer terug is van zijn tijdelijk werk in Amerika gaat hij me weer even helpen dus helemaal alleen hoef ik het niet te doen:D En uiteraard als het af is komen er foto's :D Maar zoals je leest duurt dat nog wel ff haha:D

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Eet ze :D

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Hexje: Muurschildering?? Heb ik wat gemist? En zo te lezen heb je nog wel even werk, maar goed gelukig komen ze ook nog niet morgen;);).

@Eternity: ook ik heb in een deuk gelegen bij Kluun. GE-WEL-DIG wat kan die man leuk schrijven. En wat goed dat je voet bij stuk gehouden hebt op je werk. Een ander mag het proebleem ook weleens oplossen. Over naar de gyn gaan.... Ik weet ook nog niet of ik er zelf helemaal klaar voor ben. Deze maand nog niet en dan zien we wel weer verder...

Ik moet strijken, maar heb helemaaaaaal geen zin...

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hey Femke: nu officieel met verlof?????

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja ben net thuis knuf!

ga zo op de zetel ploffen hoor want het licht gaat hier toch stillekes aan uit.
    maar lief dat je het vraagt meidje!

ja jij moet mee hoor naar het kippenuitje want eh ik moet jou nog even heel goed instralen!!!:D

verders heb ik nog niet alles bijgelezen maar dat zal voor morgen zijn.
    nog iets gemist?

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jaaaah..! hoera... Femke heeft verlof!
    Geniet ervan meis.. het grote aftellen is begonnen!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hexje, ff een praktisch puntje uit de veiligheid, want ik wist het ook niet.........een klamboe kan in het begin wel maar ze gaan er op een gegeven moment aan trekken, en dan trekken ze het zo over hun hoofdje heen........hier in het begin wel gehad boven het ledikantie maar later als hij ging slapen knooptje ik het ding achter de houder waar hij aan hing (die klamboe dan he *grijns*....) collega en kraamverzorgster attendeerde mij er toen op. En het klopte ook.

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier nu al bruinverlies, bah, (.) (.) ook minder gevoelig, zal oma wel langs krijgen deze week...

Voor de temp meiden, tempen jullie iedere dag op dezelfde tijd? Of gewoon als je wakker wordt?

13. leonieke

Natas, Heb zojuist je foto pas gezien op je profiel! Leuk je eens te zien! Wanneer zijn jullie getrouwd?
    Hoe is het met de blessure van je man nu? Kan/mag ie al wat meer?
    Enne... nog 4 dagen voor NOD... Heb je nog gedlud of ga je eerder een testje wagen??

14. leonieke

Oh.. gelijk gepost zie ik.. heb je vaker al bruinverlies voor ongi? 4 dgn ervoor kan innesteling zijn...

Tempen, yep.. zelfde tijd.. dus wekker zetten in het weekend..:(

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wij zijn mei 2007 getrouwd!!

Nog anderhalve week mitella dan mag hij gaan revalideren!!!

Als het niet doorzet test ik niet eerder als wo of Do

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Natas, wij waren helemaal nog geen vriendjes:$:$:$. Wil je?????;);)

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Natuurlijk!!!!!!!!!!!

18. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @leo, tuurlijk wil ik vriendjes zijn:)

@all, nou hier vandaag bij schoonmoeder(76) geweest en die zat weer te zeuren en te zeiken tegen biebman hij heeft familiebedrijf overgenomen in '95 maar ze denkt dat zij nog de baas is en elke keer als we daar binnen komen is het gezeur dus biebman is helemaal uit zijn slof geschoten nou en zij te keer gaan.
    Maar ze is zo ontzettend eigenwijs, vergeetachtig en vooral onredelijk. Ze hebben het wel uitgepraat maar ben bang datze het van de week weer vergeten is.
    Pffff hebben er 3 uur gezeten...

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey thx daar had ik idd nog niet aan gedacht:D:) maar nu ga ik het zeker onthouden:D

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat klinkt echt heel gezellig:):):). Ik vind het bezoeken van mijn schoonouders al nooit een feest, maar dat valt zo te horen reuze mee;););)

Deel Deze Pagina