30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jolanda vreselijk nieuws:( sterkte meis!

Twijfell. wat een zoontje heb je.. geweldig gewoon!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mag ik niet meer binnenkomen:D

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femme, kies jij maar een tijd uit dan......
    Fijn trouwens dat je bij onzekerheid ff bij je collega kan aankloppen, en ik heb deze zwangerschap heel veel last van mijn rug gehad en nog.
    Kan iid door de banden e.d. komen, kan ook met je bekken te maken hebben.....ff uitkijken dus.
    Lieverd waarom niet zeggen met tranen, ik heb vroeger mijn tranen ingehouden bij mijn opa's crematie en daar destijds heel veel spijt van gehad.
    Altijd moeilijk hoor.............en natuurlijk is hij 85, maar tis wel iemand waarvan je houdt!

@Nanette, doe je wel rustig aan op je werk?

@Femke, ohhhh verlof, spannend hoe voelde het?

@Femme, Hexje heeft gelijk meid! Enne, straks moet je helemaal op je gevoel afgaan als je mama bent, want dat heb ik afgelopen 21 mnd wel geleerd.....

@Natas, getver, geef oma maar een schop!!!

@Bieb.......hahahahaha ja dat muurtje..............pffff nee, de hoek om was ff moeilijk, moet nog een 3/4 baan tegen het kozijn van de deur aan.
    Daarna weer met patroon verder aan de raamkant, moeilijkste deel maar dan is het ook af, dus nog een hoek.....
    He welke uitslagen krijg je 22-10?

@All..................hoogste tijd voor deze eigenwijs........raar maar heb het gevoeld dat ik alleen maar heb gesjeesd vandaag, enige stilzitten was bij schoonmoeder, had de bekleding van de wieg gewassen maar daar zat karton in en de stof is gaan verkleuren, direct alles eruit gehaald en weer opnieuwe gewassen maar dacht, tis er vast niet uit (heb geen goed licht op zolder nu en moest vanmorgen vlug weg naar KDV, dus kom ik bij schoonmoeders, is alles eruit, whahahaha.......ze gaat hem even dichtstikken en netjes opstrijken.
    Direct maar ff wat vulling in zijn lievelingskonijn gedaan en die heeft ze ook weer gemaakt.
    (vroeger zat mijn moeder ook altijd mijn knuffels te maken hahahahaha)

@ETERNITY SUCCES MORGEN, maar waarschijnlijk spreek ik je nog wel, hier.
    Nog iemand vergeten???

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ok, nog even dan voordat ik zelf ook ga slapen...

Mykelti: jeetje dat is idd wel erg heftig zeg. Ik hoop dat ze snel opknapt en naar huis mag. Gaat het met de kleine wel goed?

jolanda: wat een rot nieuws zeg. Een tia is niet niks, maar dit is helemaal heftig. Logisch dat je er even met je hoofd niet bij bent. Weet je of ze er nog iets aan kunnen doen? Sterkte ermee.

goofychick: zo te zien ben jij dus aardig cre-bea? Leuk hoor als je dat allemaal zelf kan.

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Môge dames...

@Twijfel: gaat goed met de kleine. Hij heeft nog tot vandaag antibiotica, maar zag er pittig uit gisteravond.

@Goofy: je bent onwijze goed bezig! Het einde is in zicht! :D

@Nanette: lekker dat je weer aan het werk bent! Doe je wel rustig aan, want volgens mij ben je zo'n super fanatiekeling... :p

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Twijfel.......nieuw hier zie ik.....welkom, en neem de tips van Nanette ter harte.....whahahahaha.........;)
    Crea bea.......ik? Valt wel mee hoor.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat ben jij er altijd belachelijk vroeg bij kippetje!!!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$:$:$...............getver...........sterkte meis!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Femme, heel veel sterkte vandaag, valt niet mee om iemand te zien die zo hard achteruit gaat, maar hoe je het al beschreef was ik er al bang voor.
    Enne, ff uitrusten vandaag, heb je een goede fysio in de buurt om ff heen te gaan.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allen !
    Twijfel van harte welkom hier. Ik zie dat je al lekker meegekletst hebt gisteravond.
    Hier balen want ik heb vakantie en sinds gister oorpijn :( Zal je altijd zien..
    jolanda sterkte met je tante..heftig hoor.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He beschuitje hoe is het ermee???

@ETERNITYYYYYYYYYYYY in the house!

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goofy, aha..de laatste loodjes..(baantjes!) behangen.. lekker vooruitzicht.. zeg me dat je dan alleen nog maar hoeft in te richten.. Ha ha je gaat je nog vervelend.. als je niets meer 'moet'.. :p

Femmelepem, Yep..lekker thuisblijven! Goed uitrusten voor de drukte enemoties die komen gaan, en goed om je lichaam denken.. dat heeft namelijk nog heel wet werk te verzetten de komende 6 maanden..;)
    Sterkte bij opa vandaag en ik wil je ook meegeven: als je het kunt opbrengen om het uit te spreken: Doen! Niemand die dat gek vindt en huilen mag!!

Jolanda, Getverderrie jij ook al zo'n rot bericht gekregen.. wat een ellende allemaal.. veel sterkte!

Beschuitje, Welkom in de ziekenboeg.. het is wat hier in het hok!! Beterschap.. wel balen dat het nu net in je vrije week is.. :x

Eternity, Meis als ik je niet meer spreek voor vanavond...succes! Ik hoop dat je veel wijzer wordt en dan ze een plan hebben klaarliggen om zo snel mogelijk een mama van je te maken!

13. eternity

eternity Niet meer actief

@twijfel: welkom in het kippenhok! Het gezelligste topic van ZP! :D

@leonieke: wij hebben de bovenste laag van de bruidstaart ook nog in de diepvries liggen voor volgend jaar! :D :D :D
    Dank je voor je lieve woorden!! Ik hoop ook dat ze snel een mama van me kunnen maken.

@femmelepem: heel erg veel sterkte bij je opa vandaag!!

@jolanda: gatver, wat een slecht nieuws van je tante!!!
    Is er nog iets te doen aan de tumor?

@goof: Ik ben in tha house!! :D :D :D
    Dank je! Is erg spannend vanaaf! :)

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ben toch maar gaan werken. Maar zit lekker op een stoel en doe niet veel.
    Vanavond naar opa, vriend heeft brief gelezen en print hem uit en dan geven we hem vanavond aan hem.

@ eternity, heel veel succes vanavond
    @ Jolanda, jij ook heel veel sterkte
    @ Goof veel plezier met de laatste banen, als alles klaar is wil ik wel een foto zien hoor
    @ all, ga toch maar weer iets doen.
    @ all2 vanmiddag solgesprek in het maasstad rotterdam. Oooohhh spannend, duimen jullie voor me? Vanaf half vier?

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Succes Fem, ik duim voor je!

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    goeiemorgen iedereen...

ik zag dat we een nieuw kipje hadden..twijfel welkom!!!!!
    ja ik ben die van dat instralen...maar dat moet je niet serieus nemen hoor. toen we samen waren op het kippenuitje hebben sommige dames aan mijn zwangere buik gevoeld. en tja toen werden sommigen van hen toch echt wel zwanger daarna...vandaar........en ik ben nog niet heilig verklaard ( :()
    maar dat komt als eternity zwanger is!!! hihihihihi

eternity...ik zag dat ik je succes moest wensen...dus bij deze...succes!!!!!!

17. eternity

eternity Niet meer actief

@femmelepem: dank je meid!
    En ik ga uiteraard voor je duimen voor je sollicitatiegesprek!!!
    Spannend hoor!!
    Heel veel succes!!

@femke: dank je wel meid!! Maar misschien is het idd een late instraling geweest voor mij, en lukt het deze maand misschien. (zonder IUI) (jaja, heeeeeeeeele kleine kans, maar goed...)
    Dan komt die heiligverklaring er echt hoor! ;)
    En, hoe bevalt je verlof? ;)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity kan ik me voorstellen. Heb je alles in je hoofd zitten wat je wil vragen???

@Leo, hihihihhi.........dat ga ik je vertellen ja................zoonlief zijn kamer en de babykamer. Babykamer heb ik al wel een aardig beeld over.
    Zoonlief zijn kamer wachten we eerst tot de boomhut en kast er zijn.
    En dan inrichten.

@Hier een off day, zoonlief die alles bij elkaar krijst, joost mag weten waarom, ik ben stront sjago, ook nieuw voor mij.....en dan is de roede nog niet van de muur geschroefd door manlief.....bleh!!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    ohh goof een beetje sagoo zijn is niet erg op zijn tijd hoor ! Alleen met kids merk je vaak dat zij dan ook niet echt mee werken hè?
    Hier ook niet echt in mijn hum..nog steeds oorpijn en morgen maar de dokter bellen als het dan nog niet over is.
    Ga straks even lunchen met een vriendin. MOet wel zin maken, maar ja hier op de bank blijven hangen lost ook niets op vrees ik.
    Misschien doet het me goed om er even uit te gaan en lekker even bij te kletsen met mijn dinnie.
    Het is rustig hier vandaag trouwens.

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen euh bijna middag:) kippie's

Heb ik even geslapen tot 11 uur:$:( Nu zo stijf als een plank lol :D

@ Twijfel welkom en dat dit het leukste plekje van zp is hoef ik je al niet meer te vertellen:D:D

@ Jolanda heel veel sterkte meis, ik zal een kaarsje voor haar aansteken vanaaf......

@ Femmelepem ik duim ook lol veel sucses het gaat je vast lukken...
    En ook voor als je naar opa gaat heel veel sucses meis... en vergeet niet wat ik heb gezegd.... En dit kan misschien de laatste keer zijn dat je hem ziet.... dus geef hem een dikke knuffel zoals je nog nooit hebt gedaan..... en zeg hem hé dat hij altijd bij je mag komen spoken!!! Dikke knuff

@ goofy ow bijna klaar jippie:D:D nee nee ik zeg verder niks meer:):p

@ Biebje hoop zo op een top eerste uitslag voor vrijdag pffff ik duim duim duim........

@ Beschuitje beterschap meis...

@ All zo verder weet ik het niet meer:p Knuff to all

Deel Deze Pagina