@kristel: ik was volgens mij helemaal vergeten te reageren op jouw goede nieuws!!! Wat fijn dat alles goed is meid! Wat een opluchting zal dat zijn hè!!! Lekker genieten van dat wondertje in je buik hè!
Nog 1 deur nog een keertje doen dan zijn de kozijnen en de deuren klaar.... dan nog een keer over de muren heen met saus (wordt morgen en dan kan manlief donderdag de plinten nog een keer doen (kan ik niet meer bij haha wat ik ook probeer hahaha en dan zijn we klaar met schilderen jippy lol Dus nee ik ben nog niet klaar hahaha
Geen kippie's dus theetje alleen gedronken.... zo nu ga ik nog even de laatste deur schilderen en ben ik klaar voor vandaag pfffff dan heb ik ook wel weer even verf genoeg gezien voor vandaag hahaha Go Goofy met je hoekje je kunt het girl power
Ik ben er!!! Maar ik ben ondertussen ook aan het werk! (zie je Knuffel, het kan echt! ) Wel een beetje rustig aan doen hè Hex!! Vanaaf maar lekker relaxed op de bank gaan liggen en je laten verwennen door Hexenman!
Ik multi-task me helemaal een breuk. Heb echt totaal geen zin meer. Denk ook stiekem dat ik vandaag lekker vroeg naar huis ga! En Hexje, ik was ook een bakkie leut aan het doen hoor! Eternity, moet je meteen vanuit je werk door naar de gyn of eerste even thuis happen?
Zo, ik ben er ook weer... Boven verdieping blinkt weer en de week-boodschappen staan weer op hun plek.. bleh.. noemen ze dan een vrije dag.. Heb hele a-sexy bh's aangeschaft wegens plaatsgebrek in mijn reguliere setjes... Ik word er niet echt warm van, manlief voortaan maar met het licht uit benaderen...
Gelijk heb je.. het is ook druk op de weg.. nog een goede reden? Tot hoe laat moet je werken dan? Vaak is 4 uur zo'n breek-punt he? Ennuh... weet ja al of je meekunt 6 nov?
Je hebt groot gelijk dat je eerder naar huis gaat!! Ik wou dat ik dat ook kon! Maar ik ga dalijk eerst nog naar huis, wat eten met manlief, en dan naar de gyn. Afspraak is om 18.40. @leonieke: hahaha, ik moet WEER aan dat boek van Claudia denken! Met je verhaal over die BH's! Je hebt toch geen zwangerschapsbh's gekocht hè? Je weet toch dat ze zo'n BH-vergroter hebben he? Die sjef je gewoon tussen je eigen Victoria's Secret!
Ohja...hahahha.. Dat was ook uit dat boek inderdaad.. "Dan lijk je op jezelf maar dan met dikke tieten. Fijn hoor" Nou.. mijn eigen 'cupjes' gingen de handel echt niet meer herbergen Dus ja.. heb de stap naar de meegroei-bra gemaakt..
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa klaaaaaaaaaaaaaaar Deze deur was al een keer gedaan dus beetje vals spelen hihi euh ik op de bank haha dan mag ik hexenman wel sjorbanden geven haha maar ik doe rustig aan hoor lol
Hahaha, ik moet er zelfs nu gewoon weer hardop om lachen!! Je kon ze bij Claudia gratis af komen halen trouwens hè!
Haha dus ik was niet alleen aan het leuten lol ik zal jullie alleen niet hahha vroeg naar huis klinkt goed haha
JEEEEEEEEEEUJ!!!! Hex is klaar!! En zeg maar tegen manlief dat Eternity heeft gezegd dat jij vanaaf lekker rustig op de bank moet gaan liggen! Je hebt al veel te hard gewerkt vandaag!
Een van de hilarische dingen uit haar boekje (ook uit "dingen die fijn zijn" van haar, kende gij die ook al?) Is dat ze er precies die termen uit gooit die ik ook vaak roep.. LOL Gegierd heb ik..! Zooo herkenbaar maar dan nog 'platter' dan ik ooit zal durven zijn..
Hahaha, geweldige uitdrukking. Maar eh, daar wordt de cup niet echt groter van neem ik aan Tot hoe laat moet je werken Eternity? Of moet je straks rennen om het allemaal te halen? @Leo: da's niet echt een leuke vrije dag. Dat had je beter moeten regelen.... je bent toch zwanger??????? Ik moet nog even achter de 6de aan. Maar ik laat het weten zodra ik meer wet! Nou dames, tot straks, thuis, op de bank. Ga nu eerst de file maar eens trotsetern!
Dat andere boekje ken ik niet! Maar ik herken ook zoveel in haar manier van dingen zeggen in mezelf! Leuk is dat hè!! Zo lekker lomp! Maar ik heb nog nooit om 'n boekje zo hard moeten lachen als om Krijg nou tieten!