ach wat is hard werken hihi ow ja nu we het over werk hebben ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen.... als ik bevallen ben en weer aan het werk ga hoef ik alleen ff te bellen wel flexibel ivm de kids
Ja, zo schreef Claudia het ook in haar boekje! Daar moest ik ook zo om lachen!! Maar volgens mij word je cup daar ook niet groter van, maar hey, ik heb er geen verstand van! Ik moet tot 5 uur werken. En dan snel naar huis, eten maken en wachten tot manlief thuis is om half 6, en dan eten, en gauw door. Succes in de file meid!! En een fijne avond!!
Hexje, hahaha.. zie het helemaal voor me.. jij stokstijf op de bank met een stel sjorbanden om je heen..
ik denk aan je eternity!!!! hex....wow wat heb jij veel gedaan zeg. ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. misschien later een fotootje? wij zijn ook ondertussen begonnen aan de babykamer... mag ook wel he op bijna 33 weken maar goed. het is zuurstok roze geworden, met een lichte vloer en een fel roze klamboe . het staat er nog niet in of zo maar dat is het plan in ieder geval wahahahahahahah heb een schilderijtje laten maken met haar naam erop! ik moet nog zoveel doen.... even hexje volgen....kopje theeeeeeee!!!!!
Wow dat is goed geregeld! Bij je huidige werkgever is dat? Zo kan het dus ook mensen! Fijn vooruitzicht Hex!
Dank je lieverd!! Hihi, een zuurstok roze kamer?? Leuk hoor! Ik ben zooooooooooo benieuwd hoe je poezewoefke gaat heten!!
Mijn grootste liefde Beveiliging hoop ooit er weer met een hond te staan maar dan eerst de kids wat groter Ze willen me graag hebben voor evenementen en concerten en ja das vet cool
Neuh.. ik heb Hexenman heel hoog zitten.. met de juiste hulpmiddelen (sjorbanden) heeft ie je zo vlak.. Whahahaa...
owwwww jaaaaa dat zie ik je echt wel doen. ja ik zie je helemaal staan met duitse herder en al! en o wee iemand die dichterbij komt!!! daar zal wel wat meer voor nodig zijn dan sjorbanden denk ik
het is zo van dat zuurstok rozen dat heeeeeel erg fout is, maar juist daarom is dat weer een super coole kleur...snap je wat ik bedoel? ach ja....ik zet hier ook wel een fotootje als het af is ( liefst nog voor ik beval hihi) en dan zien jullie het zelf wel.. eternity.....de naam? voorlopig blijft het poezewoefke/tinkerbell
Thx slik... moet nu toch even een traantje laten om mijn lieve hondjes die ik zo mis.... waarvan 1 idd mijn duitse herder.... en mijn hollandse herder.... als ik kon toveren.... Maar mijn tijd met hond komt zeker weer dat weet ik zeker..... En mijn honden had ik naast mijn werk gewoon in huis tussen kinderen en vreemde thuis deden ze geen vlieg kwaad... honden zoals ze horen te zijn! En op het werk waren het idd geen fijne lol maar daar was ik super trots op....
Wauw Hex, dat klinkt idd echt vet cool!!!! Lijkt me idd ook echt iets voor jou!!! (voor zover ik je dan ken van hier, en van de kippenmeeting!) Super leuk! Hoeveel uur zou dat dan zijn?
Als het hier alleen een meiden geweest waren ipv 1 meid en twijfel geval dan had ik ook vast voor fout roze gekozen haha haha ik ben en blijf in mijn hart een klein meisje hihi en foute kleuren zijn stoer