he hex.. hoe heb jij eigenlijk die muurschildering gemaakt? uit de losse pols of met een beamer? (wil eigenlijk dat 2e doen in mijn dochters kamer.. kan nml voor geen meter tekenen. dus dan hoef ik alleen over te trekken maar weet niet of het haalbaar is..) dit was het plan.. Of zou ze er snel op uitgekeken zijn?
Ik heb het met een ouderwetse projector gedaan Maar met een beamer is het ook zeker goed te doen.... maar euh die van jou is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllll veel werk pffff bedenk goed waar je aan begint hahaha maar hij wel super gaaf hoor
maar lieve mensen. ik ga naar mijn ouderaaf.. Eerst nog even mijn praatje voorbereiden en 1000mg paracetamol er tegenaan gooien fijne aaf iedereen en misschien tot later.. Hexje gedraag je en Bieb.. nee ik ga niet om jou
Zeg meiden zullen we vanavond en morgen ook natuurlijk allemaal een kaarsje aansteken speciaal voor Mvl??? Ik brand er al dagelijks 1 voor haar maar als we het met z'n allen doe geeft het meer kracht...... (ow ja voor opa (femmelepem) voor poes (safron) en tante (Nanette) ik heb ook een kaarsje voor oma maar weet alleen niet meer van wie?? sorry maar hij brandt wel branden hier de kaarsjes ook weer.....)
Ik zou dan idd foto behang nemen een stuk sneller maar of je moet echt willen haha zonder prinsjes?? dan is het geen prinssesen toren meer dus dat kan niet lol
das lief van je hex. Ik ga naar opa. Kom vanavond nog wel eens terug. Voor mvl brandt er al heel de week een kaarsje dus vanavond ook
Goed zo.... doe wat je moet doen..... beter spijt dat je het hebt gedaan.... dan spijt dat je het niet hebt gedaan..... zal aan jullie denken....... Dikke knuff
@Bieb: ben je alweer weg, dan kom ik weer om de hoek kijken.... Wat was dat nou voor opmerking???? Stuur je ons weg?? @Femke: zit jij op een zuustok??? Proest, hahahaha, of is dat mijn verdorven geest. Laat al die kuikentjes het niet horen! @Mevrouw Rutte: jij durft (met die tekening dan, niet met Mark! Wel een gave tekening, maar beetje moeilijk misschien??? Werk ze trouwens! Hoe zou het met Eternity zijn??? Hier brandt ook een kaarsje voor MVL. Vind het nog steeds heel verdrietig. Slik...
Sterkte meid! En inderdaad, beter spijt van iets dat je wel hebt gedaan dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan!
Als jullie me zo kwijt zijn ik ben even eten met manlief tot straks ow ja bieb is ook eten lol handig he msn lol
Euuuuuuuhm Gelukkig staat de webcam niet aan..... Ik dacht dat jij ging eten??? Ik moet nog een latste stukje strijken.... Bijna klaar, had gisteren geen zin. Vandaag ook niet maar goed
ja idd....mvl....er wordt aan je gedacht lieve meid. en we hopen met zn allen hier dat je dat nooit maar dan ook nooit meer moet meemaken!!! kaarsjes en duimen branden en draaien hier! lieve knuf....tja omdat ik de kamer zuurstokroze geschilderd heb zit ik nu op een zuurstok!! hihihi jij komt toch ook he op 6 nov. was het toch? ik wil je wel zien hoor!
Rieanne: wat zielig voor je zoontje, heel veel beterschap en dikke knuffel voor hem!! Femmelepem: fijn dat alles goed was ondanks je rugpijn, daar kun je idd aardig wat last van hebben, merk het zelf ook en ben dan pas 6 weken... Natas: oma weer op bezoek, balen zeg!!!! Femmelepem: heel veel sterkte bij "opa", heel erg lief hoe je dit alles oppakt, zegt genoeg over je.. Nanette: lief die opmerking van je dochtertje, krijg er tranen van in mijn ogen... Femke32: beterschap!! Vanmiddag 2e afspraak bij de gynaecoloog gehad, we hebben het hartje zien kloppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat overweldigend zeg, zo prachtig! Zelfs mijn vriend zat toch wel een beetje emotioneel naar het scherm te staren, zo ken ik hem echt niet! En ook de uitslag van het HCG was goed, nu alweer 44.000, hoop zo dat alles goed blijft gaan want ik vergeet niet wat er met MVL is gebeurd, die had ook tot 11 weken het hartje gehoord en alles was goed en uiteindelijk is het toch mis gegaan. Ik weet dat ik me niet te veel moet laten beinvloeden door dit soort verhalen maar doe het toch... Ow ja, Kristel, had je mijn berichtje al gehad dat ik de 6e november niet kan? Ik had in datumprikkertje wel aangegeven dat ik kan maar heb die dag Startersdag van de KvK, heb me hiervoor al weken geleden opgegeven samen met mijn zwager dus denk dat ik me vergist heb in de data met het doorgeven.