30plus kippetjes, komen jullie op je stok?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanette77, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Slaap lekker.....

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Eternity: jeetje meid wat een tegen valler! Balen mag hoor. En ons voor het hoofd stoten???? Echt niet

@Femme: goed dat jullie geweest zijn en dat het iets beter met hem ging. Het kan inderdaad goed een tijdelijke opleving zijn. Wees erop voorbereid (voor zover zoiets al mogelijk is), en je lief.... moeilijk hoor. Mannen zijn altijd iets moeilijker met emoties.

3. eternity

eternity Niet meer actief

Ik word idd gewoon moe van al die tegenslagen elke keer weer!!
    :(:(:(
    Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen achter de computer...
    Waarom moet ik voor alles in mijn leven zo hard vechten???
    Ik snap het niet...

4. eternity

eternity Niet meer actief

Je bent een lieverd Bieb!!!
    En misschien dat ik binnenkort wel met een berg vragen kom ja.

Maar voor nu: ik ga op de bank liggen, en een Italian Choco maken voor mezelf en dan naar bed!

Hopelijk ben ik morgen weer wat positiever. Ik doe m'n best!
    Dikke knuffel!

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het klinkt vast heel erg oudbollig en vervelend en oud, maar geloof me, je komt er veel sterker uit. Een vriend vsn me zei ooit eens; je moet de diepe dalen gehad hebben wil je van de hoge toppen genieten. En het is waar. Bij iemand waar alles in een keer lukt zal lang niet zo blij zijn als jij starks als je met je wondertje in je armen ligt.
    Ik heb makkelijk praten maar ook ik heb constant pech en moet overal keihard voor knokken. Maar dat maakt mij wel sterker en empatischer dan de mensen die alles kado krijgen

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ben een driekwart dag niet geweest en moet geloof ik meer dan 15 pagina's lezen waar ik nu al een dik kwartier mee bezig ben en nog niet klaar ben.. lol

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    We wilden laatst ook al een topic 30+ kippetjes en zwanger maken maar hebben het niet gedaan..........
    Zelf persoonlijk, denk ik wel dat dit het begin is dat de groep uitelkaar gaat vallen maar so be it.

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    idee: sneller lezen
    minder werken
    kinderen eerder op bed leggen
    computer niet meer verlaten
    geen leven naast zp proberen te houden
    manlief laten koken

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

hahaha goed plan !

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh lieverd, ik heb zooo met je te doen. Natuurlijk had je ander nieuws willen horen, en gewoon horen dat er een mooi eitje aan het rijpen was.
    He een ding begrijp ik niet puregon is toch progesteron voor het slijmvlies, of ben ik nu in de war, ik hoor ook vaak dat mensen clomid gebruiken voor een goede eisprong (?)

En nu wil je het nog niet horen, maar er zijn veel mensen die nog teruggestuurt worden omdat ze nog geen jaar bezig zijn, bij jou zitten ze er lekker bovenop en dat is dan weer het positieve uit deze hele K** zooi!!!!

Dikke knuff!!!!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hopelijk gaat dat niet gebeuren, want het is zo gezelli! :D

12. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    puregon is ervoor om je eitje te laten springen. Clomid voor het rijpen. Daarom worden die twee vaak samen gebruikt.
    Eternity maakt haar eigen eitjes rijp maar ze willen precies weten wanneer hij springt en dat kan met puregon. Is gemaakt van hcg van moeders voor moeders

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh oke thanks voor de info, maar ik begreep uit het verhaal dat het eitje ook nog eens niet goed aan het rijpen was toch???
    Arme Eternity.....

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    We zullen zien, begrijp me goed hoor, ik begrijp het wel maar let maar op mijn woorden........
    Maar iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt.

Welterusten iedereen!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He daar zijn we toch zelf bij! En het is niet zo dat de zwangeren niet welkom zin in het andere hok, alleen daar even niet over echo's, babykamers, en andere aanverwante zaken. Dat blijven we dan lekker hier doen!!!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Alexandra had jij niet binnenkort iets trouwens???

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nou ga ik echt slapen!!!

18. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ik denk dat je in de war bent met pregnyl.. die is ervoor om het eitje te laten springen.. puregon is bijna hetzelfde als wat ik krijg (fostimon) om het eitje te laten rijpen.

Dit zijn de natuurlijke vormen van folikkelstimulerende middelen en clomid is een chemisch folikkelstimulerend middel.

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Daarom langere cyclus. Ik vind het zo vervelend voor dr. Voor iedereen trouwens waarbij het niet helemaal volgens plan gaat. Eerst vreet je je op omdat het niet wil lukken, Lukt het eindelijk moet je weer in spanning zitten of beeb wil blijven plakken. Ben je dat stadium voorbij hoop je maar dat je alles lichamelijk trekt. Pfffff

Ik ga ook slapen. Weer heftig dagje achter de rug. Truste lieve kippetjes

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ja sorry je hebt helemaal gelijk
    Thanx. Gelukkig is er nog iemad wakker vandaag

Deel Deze Pagina