Ik ben net zwanger en heb een dochter van 16 maanden. Hoe kan ik het op een leuke manier aan mijn ouders vertellen?
Ik heb het niet te ingewikkeld gemaakt. Mijn ouders waren langs en we zaten foto's te kijken. Toen zei ik: ik heb nog een foto en legde de echofoto op tafel. Wel even een shock! Haha Maar misschien bedoel je echt met kaartjes en gedichtjes enzo?
Ik heb wel eens gelezen van ouders die hun oudste kindje dan een shirtje aandeden. Je kunt je dochter bv een shirtje aantrekken met de tekst: hoera (op de voorkant) en op de achterkant: ik word grote zus! Succes gegarandeert! En gefeliciteerd he!
Ik heb mijn ouders een dubbel fotolijstje gegeven met een foto van mijn zoontje en zijn geboortedatum aan de ene kant en een foto van de positieve test en de verwachte bevaldatum aan de andere kant. Groot succes!
Ja dat t-shirt vind ik erg leuk... Mijn ouders en zusjes komen straks op de verjaardag van mijn man. We weten nog niet of we het gewoon gaan vertellen omdat ik bang ben dat de test niet goed was hahaha. Ik had wel een dikke streep maar heb verder geen klachten, dus wil eigenlijk eerst wat zekerheid voordat iederen op de hoogte is...
wij vertellen het onze fam en kennissen pas als we de 12 weken echo hebben gehad. We hebben al een echo gehad met 7,5e week,maar ik wacht het liever nog even af. Wel hebben we het mijn zus en zwager verteld, mdat we met hen een hele goede band hebben, en wij van elkaar onze situaties kennen. Toen zij (zoals elke week) bij ons kwamen eten, hadden we onze zoon een shirtje aangedaan met daarop: voorkant: "echt stoer..." achterkant: "ik wordt grote broer!". Zus zag het meteen, zwager moest even goed kijken. Willen het op deze manier ook aan de rest vd fam laten weten...en vriendinnen stuur ik een kaartje met foto van de grote broer. Weet nog van de eerste keer, hoe veel tijd je kwijt bent om bij iedereen persoonlijk langs te gaan, hebben we nu geen zin in!