Miskraam en ovulatietesten? Hulp nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vintage Rose, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat de bloeding die ik al dagen heb idd een miskraam is. Mijn HCG was vandaag 29.

Ondanks het verdriet willen we zsm gewoon doorgaan met proberen. Normaal kan ik bijna de klok zetten op wanneer ik ovuleer maar dat wordt deze mnd lastig.

Ik wil daarom ovutesten van cb gebruiken maar ja welke en wanneer?!
    Nu heb ik dus nog steeds HCG in mijn bloed geen idee of die testen daarop reageren?!
    Deze week zou ik m'n eisprong hebben normaal gezien maar omdat ik nog wat roze afscheiding heb lijkt me dat sterk.

Nu dus de vragen. Kan ik al testen of reageren ze ook op HCG?
    Welke testen zijn in mijn geval beter?! Die van vier of van twee meest vruchtbare dagen. En welke dag kan ik t beste beginnen? Uitgaande van de eerste dag vd miskraam zit ik op dag 12 vandaag.

Alvast bedankt!

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik zit op dag 16 na de miskraam en ovulatie testen werden wat donkerder in het weekend maar geen positieve nu niks meer.
    Nu is dit vaker bij mij dus even afwachten.

Het kan zijn dat je testen reageren op hcg.

3. Carola36

Carola36 Actief lid

20 sep 2009
    198
    14
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hallo vintage rose,

Je kunt pas gaan rekenen als je hcg volledig uit je lichaam is, eerder komt er geen nieuwe cyclus op gang. Ik zelf heb 2 miskramen gehad en een EUG. Bij mij was gelukkig de cyclus direct weer regelmatig na dat ik geen hcg meer in mijn lichaam had zitten. Dus denk dat je eerst beter met action zwangerschapstesten om de dag kan testen om te kijken of het hormoon uit je lichaam is. Als dit zo is dan kun je gaan rekenen wanneer je je eisprong kunt verwachten ( weet niet wat voor cyclus je normaal hebt ) mijn eisprong kwam direct weer op dag 14 na mijn eerste negatieve zwangerschapstest. Ik ben vanaf dag 10 gaan testen.

hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Groetjes Carola

4. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden bedankt voor jullie snelle antwoorden!
    Dat van die action testen is wel een idee ja dan is t ook niet zo n rib uit m'n lijf want 10 testen voor ultra-gevoelige cb testen vind ik een hoop geld als je er misschien wel 30 nodig hebt ;)

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees trouwens ook over vrouwen die nog HCG hebben en toch een ei zien op de echo?! Hoe zit dat dan? Pregnyl bv is ook HCG en dat zorgt voor rijping vd eicellen. I'm confused...

Deel Deze Pagina