31.3 weken steken en pijn, kindje heel druk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WmvSS, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Aan het eind van de middag begin van de avond heb ik een uur of twee lang steken en pijn gehad hoog in mn baarmoeder, net onder mn borsten. Ook zat er een steeds een hele dikke bult, voelde als kontje of hoofdje. Dan namen de steken en krampen weer af en dan bewoog de kleine man echt heel druk mn buik ging alle kanten op. Dan werd het bovenin weer dikker en pijnlijk en zo ging dat 2 uur door..........

Wie weet watndit kan zijn geweest? Vond het doodeng eerlijk gezegd, onze dochter is met 23 weken geboren en wil nu absoluut niet weer een vroeggeboorte.

Wat is zijn overlevingskans eigenlijk als hij nu geboren zou worden?

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Het klinkt een beetje alsof de kleine zich uitrekt. Bij mij doet hij dat heel vaak. Is een heel vervelend, bijna pijnlijk gevoel.

Bij 31 weken zijn de overlevingskansen erg goed. Vaak moeten ze dan nog een paar weken in de couveuse, maar de overlevingskansen zijn erg groot!

3. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Zo voelde het wel als hij druk was,maar tijdens de steken, krampen en pijn niet. Dat uitrekken voelde dan meer alsof hij van links naar rechts in mn buik lag ipv boven naar beneden.

4. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Verder niemand die het herkent?

5. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Bump

6. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hey, mijn schoonmoeder werkt op de intensive care neonatologie dus de veel te vroeg geboren afdeling. Bij 31 weken zijn de overlevingskansen echt al heeeeel goed enkel zal het kind wel meerdere weken eerst nog in het ziekenhuis liggen om te groeien etc! Toch hoop ik dat die van jou nog even een aantal weekjes lekker blijft zitten!

Succes!

Deel Deze Pagina