Met 9 weken heb ik een positiespijkerbroek gekocht, omdat mijn normale echt niet lekker meer zat. Shirtjes enzo heb ik vanaf een week of 13 gekocht, toen merkte ik nl dat mijn buik er aan de onderkant half uit hing. Jurkjes rekken lekker mee en die kan ik nog steeds aan...
Mijn positie broek zakt nogsteeds af. Ga nu richting de 32ste week. Wel heb ik langere truitjes nodig sinds week 25 ofz.
Ik heb helemaal geen positiekleding.. Heb bij de wat goedkope shirtjes gekocht in maat xl, normaal heb ik maat S/M van shirts, en dat zit prima, en wat langere longsleeve basics, en heb stretchbroeken aan, die passen precies onder mijn buik.. Zolang dit lekker zit ga ik geen positiekleding aanschaffen ik ben nu bijna 26 weken
Bij mijn dochter had ik twee zwangerschapsbroeken met 26 weken... omdat mn jeans toch iets te strak gingen zitten.. geen zwangerschaps shirts ofzo.. ik had lange singkets onder mn normale shirts ging prima. Nu heb ik wel al een zwangerschapsbroek.. de broeken zijn tegenwoordig hoger als 6 jaar geleden.. en begonnen dus nu al te knellen als ik zat.. Maar voor de rest draag ik veel leggings met lange shirts of jurkjes.
Ik ben nu bijna 11 weken en heb gisteren op MP mijn eerste positiebroeken gescoord... broeken die ik nu heb pas ik er nog maar 1 van!
Bij de twin met 6 weken. En nu had ik met 6 weken ook al dat gewone kleding niet meer goed zat, was toen nog zomer dus veel leggings gedragen.