Hallo, ik heb een vraagje, nou ja eigenlijk 2? Ik ben vandaag vanwege menstruatieklachten bij de huiarts geweest, daar kreeg ik ook een inwendig onderzoek, hij voelde geen bijzonderheden, alles is dus goed, gelukkig! Maar nu mijn vragen: * heeft inwendig onderzoek negatieve invloed op de innestelling. en twee misschien domme vraag maar: Vanaf wanneer voel je aan je baarmoedermond dat je zwanger bent, want hij voelde niets bijzonders, dus was ik stiekem alweer een beetje teleurgesteld, zo van deze maand weer niet, maar misschien kun je het dan nog helemaal niet voelen? groetjes en alvast bedankt voor het meedenken. groetjes kikker
Hoi kikker, Er zijn vrouwen die het aan hun baarmoedermond voelen, maar er zijn tal van kwaaltjes die veel meer voor de hand liggen. Kwaaltjes komen tot 7 dagen DPO (days past ovulation) eigenlijk nauwelijks voor omdat het vruchtje nog geen contact met je heeft gemaakt, je maakt dan nog geen HCG aan, het zwangerschapshormoon dat zorgt voor veranderingen in je lichaam. Meestal als de eerste echte klachtjes zich voordoen is het HCG vaak al zo hoog dat je positief kunt testen, rond NOD. Alleen een test kan echte duidelijkheid bieden. Op je eerste vraag weet ik geen antwoord. Het lijkt me niet, maar zeker weten doe ik het niet. Succes met zwanger worden!