Gonal-f

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamapatrice, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamapatrice

18 aug 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lady's

Wie van jullie is er ook gestart met spuiten van gonal-f
    En hoe voelen jullie je daarbij😊
    Ik ben mama van 4 maar toen wij wilden gaan proberen om te kijken of ons een 5de is gegund werd ik niet meer ongi😔 nu sinds een paar dagen gestart morgen de eerste foli. Echo😊
    Overigens zijn de andere niet van mijn huidige partner wij hebben er samen 1 en ik heb er 3 uit vorige relaties...😊

Liefs mama Patrice

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik spuit gonal f. Vandaag was de 9e injectie.

Ik voel mij redelijk belabberd. Maar de meeste bijwerkingen heb ik van de lucrin.

Ik hoop dat het bij jou goed helpt en soep gaat !

3. dottielola

12 apr 2013
    60
    3
    0
    NULL
    NULL
    Geen last van, voel mij wel precies een speldekussen.
    de pregnyl is erger, venijnig spuitje en duurt een eeuw voor het verdwenen is, 12 dagen na de spuit nog een streepje...

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Patrice,
    Ik hoor helaas ook bij gonal-f. Kenners. Ik heb er geen last van, tenminste iets labieler misschien, maar verder prima spul. Ik hoop dat t jullie gegund is.
    Hoop dat je niet te lang gonal f nodig hebt. Mijn lichaam reageerd op gonal f goed. Met gonal f 75 steeds een goede follikel rijping, toen in 100 kreeg had ik over stimulatie, maar nog voelde ik mij oke.

5. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Patrice,

Ik ben net klaar met mijn 2e ronde Gonal F en ga morgen pregneyl zetten en ik ga voor eerste kleintje.

Helaas heb ik veel last van bijwerkingen zoals extreem last van buikpijn en vermoeidheid. En zit je dan in eerste ronde van Gonal F?

Groetjes van Jess

6. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin over een week of 2 met Gonal f. Nu eerst nog menstruatie opwekken. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn om jezelf elke dag een spuit in je buik te moeten zetten en wat de bijwerkingen gaan zijn. Van de Chlomid had ik totaal geen last, maar dat heeft dan ook nagenoeg niks bij mij gedaan. Vandaar over op de Gonal f.

@Jess30; Jij mag ondertussen zeker bijna gaan testen, of heb je dat al gedaan? Spannend joh.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb van de gonal weinig last, alleen mijn buik is blauw. De pregnyl die ik erna altijd krijg is wel een bitch.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik ben vrijdag begonnen en heb voorlopig nog nergens last van.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ga morgenavond voor het eerst starten met hormonen. Ik ga 75 eenheden spuiten van gonal iedere avond. Ik ben heel erg benieuwd of er bijwerkingen zijn en of mijn eitje er mooi van gaat groeien. Zou mooi zijn om eindelijk een eisprong op cylusdag 15 te hebben.

Wat is jullie ervaring met de gonal?

10. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ben ik weer ongesteld geweest en zit in 3 ronde van spuiten zondag begonnen ermee en volgende week maandag 21 echo. Ik had van de clomid alle bijwerkingen helaas en toch heb ik 4 rondes vol weten te houden. Met Gonal F heb ook best veel last van buikpijn. Roos79 heel veel suc6 met de 1e ronde gonal f.

Deel Deze Pagina