Hallo meiden, 31 maart heb ik een miskraam gehad. Sinds vanmiddag heb ik een heel klein beetje bloedverlies, zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Heb ook heel lichte menstruatiebuikpijn en pijn in mijn onderrug. Kan je zo snel na een miskraam alweer zwanger zijn?? Hoor graag jullie meningen/ervaringen! Groetjes, Agatha
17 dagen na mijn miskraam verloor ik het "restant" ik had alle verschijnselen van een zwangerschap. Ik zou er niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Sorry ik zou willen dat ik je iets anders kon vertellen. Succes!
Hallo Agatha, Ik heb op 29 maart een miskraam gehad en op 3 april ben ik bij de gynaecoloog geweestt. Mijn baarmoeder was schoon. Sinds gisteren bruinverlies, maar zonder buikpijn of wat dan ook. Wel lijkt het alsof mijn borsten wat meer gespannen zijn. Ik heb een test gedaan, die bleek positief te zijn, maar dat zegt niks, omdat de HCG waarden na een miskraam hoog blijven. Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld (omdat mijn huisarts op vakantie is en de vervanger mij niet wil helpen, omdat het geen spoed is) en die zei dat het best mogelijk is. Ik vroeg of zijn geen bloedtest kunnen doen en over 2 dagen weer, maar daar konden ze mij niet mee helpen, dat moet de huisarts doen. Ik wil het weten, omdat ik vrijdag een afspraak heb elders voor behandeling en als ik zwanger ben mag ik die behandeling niet ondergaan. Dus ja... ik weet het ook niet. Ga naar je H.A. en vraag of er een bloedtest gedaan kan worden en over 2 dagen weer, zodat ze kunnen zien of die HCG waarden stijgen. Is dat laatste het geval dan ben je zwanger. Groet, Esma