31 mei laatse menstruatie, nu 3 dagen voor nod knalpositief en indactor geeft 2-3 wkn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kallie, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    denk dat mijn titel wel allesomvattend is,
    ik ben natuurlijk superblij dat ik vandaag na amper 20 seconden al een testlijn zag verschijnen, nog voor de controlelijn. meteen nog een test en weer hetzelfde. moest dus wel goed zijn.

Zo blij als ik nu ben zo verdrietig was ik vrijdag omdat ik dacht dat ik ongi zou worden, had een veeg helder bloedverlies en lichte krampjes. dacht echt het is over vroege menstruatie. maar gelukkig niets is minder waar!

ik heb dus denk ik vrijdag pas de innesteling gehad? heb dus meteen vanmiddag een test gekocht met indicator om te kijken of ik inderdaad 1-2 weken zwanger zou zijn maar hij geeft 2-3 weken aan. Dat kan denk ik echt niet want heb op vrijdag 17 juni nog een test gedaan( voor de gein, kwam tereug van vakantie en dacht ach...) daar was niets op te zien!

ik denk mijn eisprong te hebben gehad tussen 14 en 17 juni ik heb toen een paar keer wat veegjes roze gehad ( was ook nieuw maar had al wel bedacht dat dat met de eisprong te maken zou kunnen hebben)

Nu dus mijn vraag: hoe kan het dat ik nu al zulke knal-testen heb en de indicator op 2-3 staat. ik zou eigenlijk niet langer dat 1-2 weken kunnen zijn. mijn laatste menstruatie was ook echt wel een menstruatie, was erg heftig met veel bloedverlies.

nou heel verhaal.... hoop op reacties!

bovenste testen zijn van vanochtend rond 7.30
    onderste zijn van vanmiddag rond 15.30

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    nou allereerst van harte gefeliciteerd!!!
    dit zijn idd echt geen tuurstreepjes hihihi

ik zou het echt niet weten hoe dit zo komt....mss veel hcg of toch langer zwanger!!!???

ik zou ff contact opnemen met een VK en de situatie(+testen) voorleggen en dan om een echo vragen!!of evt een bloedtest!!

dat je zwanger bent is duidelijk....nou nog weten hoe lang he!!

succes meid!!!

3. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    bedankt voor je reactie en je felicitatie!
    ik ga morgen een vk bellen. ben nu op i-net aan het kijken welke ik moet kiezen.....:(
    wat kan er toch veel veranderen na het zien van zo'n tweede streepje...:)

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Van harte gefeliciteerd!! :D
    Ben benieuwd hoelang je nu zwanger bent!

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Allereerst van harte!
    Want daar hoeft niemand op te turen :D

Ik denk dat als je aangeeft dat je geen idee hebt hoelang
    je zwanger bent, je misschien al snel voor een termijnecho kan.

Wat zul je verbaasd hebben gekeken naar die knallers van strepen :D

6. Brusjeforyou

14 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat bij mijn zwangerschap ook gehad , had geen idee van mijn cyclus en wist ook niet meer wanneer de laatste menstruatie was , heb vrij snel een echo gekregen om die reden.
    Iig gefeliciteerd!

7. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    dank allemaal! kan het soms nog niet helemaal bevatten, hoop echt elk moment dat het goed blijft gaan en ik een voldragen zwangerschap mag mee maken met als resultaat een gezond kindje.

nou ik weet nog wel precies wanneer de laatste menstruatie was dus ik kan niet zo ver zijn, 4 weken maximaal.

heb vandaag de verloskundigepraktijk gebeld om een afspraak te maken, ze zei dat het kon kloppen dat de indicator 2-3 weken aangaf ik zou dan rond de 4 weken zijn en mag dus pas over 3 weken op gesprek... kan nu al niet wachten. heb eigenlijk geen symptomen behalve moeheid wat me ook wel onzeker maakt. heb liever dat ik elke dag misselijk ben.... maar misschien komt dat nog.

liefs Kallie

8. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Wat grappig, dit kon ik geschreven hebben. Mijn menstruatie was op 3 juni. Sta je raar te kijken hé als er opeens een knalpositieve test op de doucherand ligt... ;)

Jammer dat je ook nog geen echo mag, ik ook nog niet helaas.

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    oh wauw wat een test!

gefeliciteerd :) geniet ervan.

10. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    het kan zijn toen je de test deed na je vakantie dat je inderdaad nog niet voldoende hcg had! maar ach nu lekker geniete toch!

Deel Deze Pagina