Jippie! Wat was ik zenuwachtig! Vandaag de eerste echo gehad en t hartje klopt!! Na 2 miskramen waar geen hartactie te zien was nu wel! Ooo wat ben ik blij
Dankjulliewel! Over twee weken intakegesprek en dan pas met 10 weken weer n echo.. Nou ja misschien ga ik over twee weken wel heeeeel hard zeuren of ik er nog 1 mag
Gewoon om vragen. Ws heb je tegen die tijd alweer heeeel erg de behoefte aan een bevestiging dat het goed zit... En waarom los van elkaar doen, als het ook in 1 keer kan, zou ik denken dan Doe je de termijnecho gewoon nog even 2 weken later weer, (heb je ook weer een mooier plaatje ).
Morgenochtend weer. Ik verga al wel weer van de zenuwen, dus probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken...
Gefeliciteerd!! Ik herken je opluchting. Doordat ik een MA heb gehad en heel onzeker was heb ik tot 12 weken 6 echo's gehad. Telkens die bevestiging is erg fijn.
Super goed nieuws! Wat een fijne dag zullen jullie vandaag hebben!! Lekker van genieten! Rozemarijke: spannend weer morgen! Ik duim voor weer zo een mooie echo als de vorige keer!