Ik schrok me een ongeluk vandaag. had de hele dag al last van mijn darmen. heb toen even flink het huishouden gedaan *krijg ook volgende week visite van familie, dus wilde ff goed doorwerken... opeens werd mijn onderbuik enorm hard en kreeg ik pijnlijke steken als ik doorging... zijn dit nu al harde buiken? denk namelijk dat ik iets te enthousiast bezig ben geweest
Ja dat kan wel, maar dan echt nog helemaal onderin je buik, want zo hoog komt je bm nog niet. Als het nu al zoveel pijn doet, toch even met je VK overleggen volgende keer.
mja het is wel waar de vk vorige keer zei dat mijn baarmoeder is. kon het ervoor ook al duidelijk voelen soms. heb pas 4 juni weer een afspraak... weet niet of ik ervoor moet bellen? of dat het gewoon echt te druk bezig zijn is geweest
Dat is inderdaad een harde buik en hoef je absoluut niet voor te bellen! Voor sommige is het een teken om iets rustiger te zijn maar voor anderen hoort het er gewoon bij! Ik kreeg gemiddeld zo om het uur wel een harde buik rond 14 weken maar dat was volkomen normaal voor mij!
Hier heb ik deze zwangerschap bijna elke avond last van harde buiken. Bij mij komt het omdat ik veel te druk/fanatiek ben geweest in de middagen. Ze doen hier alleen geen pijn trouwens.