Hoi, de echo 20weken was duidelijk te zien dat er maar 1tje zit alleen nu voel ik soms 25weken, een schop aan de ene kant en dan een schop aan de bovenkant zonder dat de baby draait, want als ie draait voel ik dat wel wie weet als het echt de baby in zn uppie is
heb ik ook, weet niet hoe dat komt, ik denk dat de baby een of andere rare beweging maakt waardoor je eerst een schop van de voetjes krijgt onmiddelijk erna (bijna gelijk) een schop van de armpjes ofzo?
Hier ook, schopjes van onderen, bij mijn vagina, en tegelijkertijd duwtjes in mijn zij boven. Zijn gewoon beneden voetjes en bovenin handjes
Vaak liggen ze een beetje krom, dus een schop tegen het ene deel en bijv een elleboog die tegen aan ander punt port..
Ik ben zwanger geweest van een 2ling en dat is echt bizar ze lagen een beeje naast elkaar dus mijn buik was soms net een golfslagbad...... ik kreeg dus echt links en recht onder en boven soms tegelijk schoppen en ze waren dan ook vaak aan het boksen.........
ik had bij mijn zoontje en nu ook weer het idee dat de baby zich beneden afzet en dan boven zijn koppetje stoot als het ware (of andersom natuurlijk)
Jeetje. Ja. Als vrouwen al een blauwe buik, gekneusde ribben, kunnen krijgen van die trappen.... Hoe moeten die kleintjes er van binnen dan wel niet aan toe zijn.
er zijn 2 benen en 2 armen die gebruikt kunnen worden... Het ene is gewoon een been en het andere een arm. Of een hoofd en de billen..... Deze dame is ook een stuk drukker in mijn buik vergeleken bij de eerste maar een hoofd duwend naar de uitgang en dan boven billen en benen die ook nog uitstrekken........AUW
handjes, elleboogjes, voetjes en knietjes...en soms als het zo uitkomt ook lekker die kont er nog bij drukken!!*gezellig*
Een tweeling wordt in de meeste gevallen wel gezien op de echo hoor, en zeker met 25 weken had jij dan allang bij de gyn gestaan met de vraag wat er in godsnaam in je buik gebeurd, want mijn tweeling was echt vreselijk druk in de buik, bij mijn jomgste voelde ik ook wel overal beweging, maar dat was toch minder en heel anders dan bij de tweeling.
Haha, dat zijn de voetjes en handjes. Als de kleine lekker aan het bewegen is voel je het in je hele buik. Bij mij ligt het baby'tje nu met z'n hoofd en z'n voetjes onder in mijn buik, tegen mijn blaas aan, en de twee handjes liggen opzij. Dus ik voel veel golfslagbad, en als ik een trap krijg, krijg ik de flinkste tegen mijn blaas aan, van de voetjes, en vervolgens voel ik er nog twee meer boven in mijn buik van de handjes. Verder duwen de billen heerlijk tegen mijn lever aan...