Hopelijk zijn hier ervaringsdeskundigen of nou ja hopelijk niet voor jullie, maar kan weinig vinden op internet. Ik heb snachts regelmatig last van kramp in mn heup, maar.krijg het lastig weg. Slaap al met n kussen tussen mn benen, voor t vocht is de achterkant van mn matras hoger. Op mn andere zij gaan liggen helpt ook amper en op mn rug slapen gaat helaas al maanden niet meer. Iemand tips?
Klinkt misschien raar, maar als je even gaat staan, je been strekt en dan je been "losschudt"? (Is dat überhaupt een woord? ) Ik heb dit weleens als ik mijn been te hoog optrek bij sokken of schoenen aan doen of tijdens het scheren. Dan schiet die ellendige kramp in mijn heup en dan doebik bovenstaande, wat wel helpt.
Helpt helaas niks, snachts niet in ieder geval, want dan ga ik daarna op mn andere heup liggen en dan schiet die in de kramp. Overdag lukt het wel op jou manier, dank je voor de tip
Pff, wat ellendig zeg Zou het anders ook niet weten. Hoop dat iemand anders de gouden tip voor je heeft!
Dank je, hoop het ook... Doe nu de meest acrobatische dingen snachts, maar t helpt niet of dan bij mn ene heup wel en dan schiet die ander in de kramp..
ik weet niet of je dat nog kan, maar als je een dun kussen onder je ene heup legt, lig je niet plat op je rug. zo kan ik nog wel op mijn rug slapen. heb het gevoel dat mijn baarmoeder dan minder drukt...
Ik gooi gelijk die kussen tussen mijn benen aan de kant! Die kussen veroorzaakt de kramp en pijn bij mij.
Ooe dat ga ik vannacht proberen, kussen aan de kant bij kramp. E1ke, dank je voor de tip, maar kan helemaal niet meer op mn rug liggen, alles wordt afgekneld en dan word ik helemaal naar.
ik slaap op mijn zij met men onderste been gestrekt en bovenste opgetrokken. bovenste knie rust op kussen. mss lukt dat?
Ohhh dat heb ik ook idd! Zo vervelend! Ik draai altijd maar om en dan gaat het wel weer eventjes... totdat de pijn terug is. Dan draai ik weer om. Zo gaat het ongeveer de hele nacht