31 weken en hongerrrrrr.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jessy25, Feb 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Nou dit is dus niet normaal he! Ik word om 7 uur smorgens gewoon wakker van de honger! en dat stopt de hele dag niet! :D ben tot nu toe pas 5 kilo aangekomen, zou mn lichaam nu een inhaalslag aan het maken zijn hahaha :$ Hebben meer meiden hier last van????

En als de baby draait kan ik me opeens zooo naar voelen, hebben jullie dit ook? denk dat het kan komen door verdrukking van bepaalde ingewanden :( wie nog meer ?? haha

thanks alvast!

Kus J

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    hey, dat heb ik ook hoor, kan ook een hele dag eten, dat komt omdat je lichaam veel energie verbruikt, en dus veel voedingsstoffen nodig heeft, probeer dan zo veel mogelijk naar iets gezonds te pakken, b.v. fruit, tomaat, komkommer enz. het is gezond en je hoeft niet bang te zijn dat je de pan uit groeit hihi...

en over dat draaien, die bij mij draait niet meer natuurlijk, maar heb het wel bij bepaalde bewegingen die hij maakt, het kan zijn dat ie dan tegen je maag aan komt, is bij mij ook en dan wordt ik ook niet lekker.

3. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    whahaha zoveel beweeg ik niet meer dus je zou zeggen dat het met het energielevel wel meevalt ;) en het probleem is dat ik dus alleen maar trek in lekkers heb hahaha niet in gezond :D toch maar wel een beetje proberen want die broodjes hagelslag zullen idd niet veel goeds doen haha

Thanks voor de snelle reactie!

4. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    haha ik herken mezelf hier wel heel erg in. ik ben net zo ver als jouw en heb ook steeds honger. ( ontbijt ook met broodje hagelslag)
    en idd als de baby flink te keer gaat kan ik me soms ook echt beroerd voelen.
    heb ook steeds zin in lekker ongezond eten.
    maar probeer wel fruit te eten al lukt dat niet altijd ;)

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nog zo'n veelvraat! Ik probeer het inderdaad een beetje gezond te houden, maar soms lukt dat niet....

's avonds neem ik vaak yoghurt met fruit ofzo. Ik moet morgen weer naar de vk en ben bang dat ik verschrikkelijk aangekomen ben, terwijl ik de laatste keer een halve kilo was afgevallen....

Succes dames!

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier ook heeeeeeel veeeeeeeel honger. Alleen ben ik al 13 kilo aangekomen........ Dus niet echt de bedoeling dat ik meer aan kom in mijn ogen.

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier zelfde verhaal, veel honger :) en niet altijd in gezonde dingen :p

En soms krijg ik ook een trap/draai dat ik me ff raar van binnen voel!!

8. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Whahaha straks komt er een hele generatie zwangeren die zeker 50 kilo zijn aangekomen door al het lekkers :D

Maar het is toch ook niet normaal als je bijvoorbeeld zo'n Albert Heijn binnenkomt... ALLEEN MAAR LEKKERE DINGEN ;):p

9. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Broodje chocopaste at ik nooit, tot ik over 30 wkn heen was.. begon ik erg trek in te krijgen! :$

Ik ben 10 kilo aangekomen maar ik heb een iemand gekend die 40 kilo aankwam omdat ze aldoor snoepzooi zat te eten! :D

Wat de zwangerschap met je kan doen is een raadsel... Eten wat je normaal nooit zou eten!:D

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik ben nu bijna 7 weken zwanger, maar heb telkens het gevoel dat ik honger heb, een raar gevoel in mn maag en een misselijk gevoel! Bahhhhh!
    Lijkt wel of ik de hele dag kan eten, en als ik dan eet zit ik meestal snel vol, maar ik ben al best stevig dus hoop echt dat ik niet veel aan kom!!!!
    Bij mn vorige zwangerschap kon ik bijna niks eten en was tot week 28 alleen maar ziek,zwak en misselijk!
    Was met 33 weken 5 kilo aangekomen dus dat viel mee, maar toen ging ik vocht vast houden en ben ik in totaal 11 kg aangekomen, maar binnen een week na de bevalling was ik er 13 kwijt!!!
    Zit nu op hetzelfde gewicht als voor mn zwangerschap....dus hoop dat ik nu ook niet veel aan ga komen!!!
    Maar ja dat etn pfffff probeer ook maar zoveel mogelijk gezond te eten!

11. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    o dat heb ik ook! ik wordt er idd wakker van
    eet zelf om 11 uur sávonds nog brood in bed!

maar ik ben nu in totaal (34 weken) al 20 kilo aangekomen.
    dus ik moet het nu echt rustiger aan gaan doen.
    ik ben afgelopen vrijdag ook getest op zwangerschapsdiabetes. de uitslag daarvan komt deze week.
    het vele eten kan daar een symptoom bij zijn.
    misschien even in de gaten houden?

12. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Ik ben net naar de VK geweest en ben gelukkig nu met 31+ weken 6 kilo aangekomen dus niet iets met diabetes te maken! Ben gewoon een hebberig vreetmonster hahaha ;):D

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had ook superveel honger, werd steeds erger. ik at op het einde gemakkelijk een pak magnums leeg. (ja, alle 4!) en dan broodjes erbij en alles.

de vlos vond het niet erg. ik kwam 13 kilo aan (vooral vocht, het was 30 graden) en zat 2 dagen na de bevalling weer op mijn oude gewicht.

dus als je niet teveel aankomt, waarom niet?

Share This Page