Hallo allemaal, Ik ben nu tien weken zwanger en heb de eerste echo al gehad. Daar was duidelijk het mini-vruchtje te zien en hij groeide precies volgens schema. Nog steeds heb ik bijna geen symptomen; niet misselijk, geen rugpijn, geen trek in andere dingen... Ben inmiddels wel al -ahum- anderhalve cup gegroeid en jank om bijna alles, maar verder dus helemaal niets. Is heerlijk, dat snap ik, maar ik word er zo onzeker van! Kan ik hier iets aan doen? En zijn er meer dames die hier 'last' van hebben? Hoor graag van jullie!
Oh meid, ik kan alleen maar zeggen: geniet ervan!!!! Ik ben al vanaf de 6e week elke dag misselijk en nu met 21 weken is dat geen pretje. Je hebt wel kwaaltjes (snel emotioneel, gegroeide borsten) dus je hoeft totaal niet onzeker te zijn! Je hebt juist de minst erge Probeer lekker te genieten want het gaat supersnel hoor... liefs
Allereerst gefeliciteerd! Ja, hier ook zo'n 'gelukkige'. Bij alletwee de zwangerschappen geen kwaaltjes, behalve moeheid en een beetje gespannen borsten. (Bij de tweede wel iets moeier en heeeel soms een vlaagje misselijkheid, dat dan wel.) Vooral bij mijn eerste zwangerschap werd ik er erg onzeker van. Het lijkt alsof iedereen de hele dag boven de plee hangt, dus 'dan zal het bij mij wel niet goed zitten'. Het enige dat je kan doen is vertrouwen hebben en die eerste weken doorzitten. Bovendien zeggen die kwaaltjes ook niks. Er zijn vrouwen die strontziek zijn en die krijgen een miskraam.
hee! echt geniet ervan hier was het net zo.. bijna nergens last van alleen snel moe! nou geloof me dat is echt heerlijk als ik zo hoor wat anderen allemaal hebben en bij mij begonnen uiteindelijk de kwaaltjes toch rond me 14e week dus wat later.. maar dat is gelukkig nu weer weg! geniet ervan!! voor je het weet is het voorbij!
Hier ook, alleen de borstgroei had ik enorm, verder was ik wel wat moe, maar niet heel erg ofzo! Werd er ook erg onzeker van. Maar geloof me, er komen vast wel dingen nog hoor! Vanaf week 16 kreeg ik ischias erbij en erge bekkenklachten. Dus geniet ervan zolang je weinig klachten hebt!
Jullie hebben ook helemaal gelijk, het is een luxeprobleem! Vind het al fijn om te weten dat er meer dames zijn zonder al te veel klachten, en waar het toch allemaal goed zit! Dank jullie wel!
Heb ook bijna geen klachten gehad hoor, in het bgin ook alleen wat gevoelige borsten en emo verder niks! Alle controles prima, en heb eigenlijk tot nu toe geen klachten gehad verder!Totaal niet misselijk geweest, heerlijk Ja nu op het eind soms eens wat last van maagzuur en kortademig..maar verder niks te klagen dus. Dus maak je geen zorgen, ieder lichaam en iedere zwangerschap is weer anders..Geniet ervan.
Hier ook helemaal geen symptomen/klachten: behalve een steeds dikker wordende buik dan... Nu 28 weken, alles gaat prima, dus maak je geen zorgen en geniet ervan!