Ik ben zwanger van ons tweede wondertje. Als mijn tepels hard worden (kou/winkelen) dan heb ik ontzettend zere tepels. Ik had dit bij mijn eerste ook maar toen was het zomer en nu is het winter en ik ben pas om 2 januari uitgerekend! Wie heeft de tip als ik naar buiten/winkelen ga!
Aargh, dat heb ik ook. Meestal als ik even naar buiten ga om bijv. in de auto te stappen, en dan is het nog niet eens echt koud, maar dat doet echt zeer!!! En het houdt ook nog best lang aan. Dan ben ik zelf al helemaal lekker opgewarmd (door mn jas of door de verwarming in de auto) maar die tepels die doen zoooon zeer!!! Ik heb dus wel de ervaring maar helaas geen tips hiervoor. Ik lees mee totdat die komen... Groetjes Adriana
Eigenlijk helpt NIKS! helaas heb ik deze ervaring ook en heel vaak last van tepels die (zo voelt het) met duizenden scheermesjes bewerkt worden grrrrrr. Ik heb al extra veel lagen kleding over elkaar, en ja dan moet de winter nog beginnen. Compressen helpen niet, warme deken helpt niet en een warme kruik al helemaal niet. DUs als iemand de gouden tip heeft...... hahah ach ja zegt de verloskundige gaat vanzelf weer over... en bedankt he! Groetjes Jennifer