Hoi lieve meiden, Al enige tijd lees ik mee op dit forum. Wat een enorme schat aan informatie! Nu heb ik iets waar ik jullie hulp bij nodig heb daarom net een account aangemaakt. Ik ben 7 weken zwanger en heb ineens bloedverlies. Het is geen contactbloeding. Het is helderrood bloed, geen stolsel en ik heb geen krampen. Maar ik vind het best veel. Een matige menstruatie ongeveer. Ik maak mij enorm veel zorgen. Wat kan ik doen? Ik ga nu toch niet de verloskundige bellen? Het is Kerst! Maar ik ben zo bang! Wie kan mij helpen? Wat moet ik doen?
Bellen hoor, daar zijn ze voor! Ik heb helaas ook ervaring met bloedingen, maar het hoeft niks ernstigs te betekenen.
Het kan ook komen van een flinke hoestbui of een drukke dag. Fysieke inspanning. Maar ik zou ook zeker de vk bellen, daar zijn ze voor!
Ik.heb dit gehad met 9 weken. Ik moest hoesten en ineens een hoeveelheid van een mok aan bloed Wat er uit kwam... natuurlijk dacht ik het ergste. Die dag had ik al mijn eerste afspraak staan dus met een echo gekeken hoe of wat. Hartje klopte gewoon . Onbekend waarom ik bloede maar alles was Okee. Toch zou ik jou was de vk bellen, wie weet kan je (morgen) langs voor een echo
Ik had gisteren al gebeld, maar toen zei ze dat ik af moest wachten. Als het fout gaat kon ze toch niks doen. Maar ik vloei nog steeds, dus ga ik weer bellen. Ik hoop dat ze nu wel een echo kan (en wil) maken.
Je was nog niet eerder bij een vk geweest toch? Hou er dan rekening mee dat er wellicht nog niets te zien is op de echo. dus misschien straks nog onzekerheid. Succes!
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb vanmorgen een echo gehad. En ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Ze zei dat ze bloed in of rond mijn baarmoeder zag zitten. De zwangerschapsduur kwam niet helemaal overeen met wat ik zelf heb berekend. De verloskundige kwam uit op 6 weken en 1 dag. Het verschil maakte niet veel uit. Dit kon met de innesteling te maken hebben. Als het vruchtje maar blijft groeien. Ik maak mij toch wel zorgen over het bloed. Zij weet ook niet waar het vandaan komt. Er leek nog wel iets anders zichtbaar op de echo. Dus ik dacht aan een tweeling, waarvan er 1 het niet gehaald heeft. Maar dit was geen 'restant' van een vruchtje. Het is nog zo pril dat het alle kanten op kan gaan. Ik moet afwachten hoe het zich ontwikkelt.
Ik heb dit bij mn zoontje gehad, met krampen en stolsels erbij. Nooit zekerheid gehad of t een vanishing twin was of een hematoom, maar t is goed aggelopen. Hoe veel us t verschil met jouw berekende termijn?