31 weken menstruatiekramp

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mango393, Oct 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Hi!
    Morgen heb ik een afspraak+groeiecho in t ziekenhuis, dus vraag het dan ook. Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Sinds 3 dagen ongeveer heb ik vaak kramp in mijn buik. Te vergelijken met menstruatiekramp. Snachts word ik er ook wel wakker van. Heb ook steeds een zere rug en de baby beweegt nu nog meer dan eerst. Mn buik gaat echt centimeters omhoog. Ook heb ik steken bij in mm vagina (denk bmm) en moet ik veel naar de wc voor ontlasting (sorry).
    Ik herken dit dus echt niet van mn eerste. Ja van het einde, 5 dagen voordat hij geboren werd.

Herkent iemand dit? En wat bleek de oorzaak? Of hoort het gewoon bij dit termijn maar heb ik t de vorige keer niet ervaren?

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zou misschien van indaling kunnen komen??
    Weet t ook niet ;) ik ervaar niet wat jij voelt natuurlijk...

Als je er niet gerust op bent dan vooral gelijk even bellen voor overleg

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Indalen is dus wel 'normaal' met deze termijn?
    Ik ben niet echt ongerust gelukkig. Ik was gewoon benieuwd of t weer iets geks van mij was of dat t iets veel voorkomend is. Ik heb morgen een afspraak in t ziekenhuis waar ik t zal navragen voor de zekerheid.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ja zal t wel aankaarten. Ik weet natuurlijk niet wat jij voelt ;)
    Maar een heel druk kindje kan bijv ook zorgen voor harde buiken,
    Alleen voelen die niet als menstruatiekrampen in mijn herinnering, dat was wel een erg vervelend en beklemmend gevoel dat wel.
    De “weeën” (dus wel beetje menstruatiekramp idee) waren bij mij rond de 30’weken van het indalen, flink last van gehad!
    Gezien je het hebt over steken, krampen en vaak ontlasting denk ik dat t indalingsweeën zijn.
    Wat normaal is met deze termijn geloof ik wel. Al
    Hoor je ook vaak dat een 2e kindje niet indaalt voor de bevalling ;) ik ben ook geen deskundige :D
    Zou t morgen gewoon aangeven en evt vragen of t indalen kan zijn of zoiets

Share This Page