Zoals ik broeger al schreef heb ik al een aantal bloedingen gehad ( vroeg id zwangerschap en bij 20w). Gisteren bij de gyn geweest en alles was ok met ons kleintje. Hij heeft ook nog eens inwendig gekeken en alles zag er goed uit. Om de een of andere gekke rede heb ik nu meer schrik dan ooit. Ik denk constant dat ik ga beginnen bloeden en ga om de 5 min naar wc. bij het afvegen zie ik precies soms een beetje een roze schijn( zullen wel hersenschimmen zijn). Pfff ik word zot! Ik voel ons kleintje nu af en toe bewegen (23w), maar dat verschilt erg van dag tot dag ( soms plopjes soms echt heel hevige bewegingen). Ik kan het maar niet van mij afzetten....
Ik heb er ook moeite mee hoor.....denk continu....het zal wel weer mis zijn Er valt weinig aan te doen vrees ik. Heel veel sterkte! B
Ik heb dit ook heel erg gehad. Ook het gevoel of ik bloed verloor ect. Maar bij mij ook vooral heel bang geweest omdat het eigenlijk een heel groot wonder is dat ik zwanger ben geworden (pcos) en al eens eerder een miskraam heb gehad. Gelukkig voel ik de kleine echt iedere dag (sinds 2 weken en daarvoor ook wel maar minder en soms een week niet. Voelde het teouwens al wel heel vroeg. Al vanaf week 15) wat mij wel veel geruster maakt. Ik ben trouwens 22 weken
Hii ik heb het zelfs nu nog wel hoor soort automatic pilot als ik afgeveegd heb in de wc kijken en op het papiertje of er geen bloed is. En nu komt er ook nog eens bij dat ik kijk of er geen schilfertjes in ligt wat betreft de vliezen die breken... denk dat het altijd wel een beetje blijft hangen en zeker als je miskramen of bloed heb verloren tijdens je zwangerschap dat die angst er nog wat sterkere Door word gemaakt. Probeer je lekker rustig en nuchter te houden en na week 24 kan je kindje al overleven buiten de baarmoeder met wat hulp ivm de longen. Komt allemaal vast wel goed ik heb ook heel lang die angsten gehad tot huilen aan toe en ik ben nu ook al na 30 weken. Ik wens je nog veel plezier in de zwangerschap en geniet ervan
Ik ook nog steeds onzeker en ben nu 13 weken. Nu wel weer even gerust gesteld want we hebben uk volop zien bewegen op de echo. Maar ga het maandag wel aankaarten bij de vk.
Bedankt voor jullie reacties. Het doet deugd dat ik niet de enige ben die hier mee worstelt! Ik moet mezelf echt verplichten om buiten te komen want als het van mij afhing ging ik nergens meer naartoe..
Ik heb van af week 16 t/m 39 bloedingen gehad. Ik was er eerst nuchter onder maar het kwam steeds terug. Veel controles gehad en overgedragen aan de gyn. Met 39 wkn ingeleid omdat ik weer een heftige bloeding had gehad. Ook al die tijd vreselijk buikpijn gehad en vanaf 20 wkn veel harde buiken. Ik had een baarmoederontsteking en een bacterie, hier antiobiotica voor gehad maar de bloedingen bleven terug komen. Wil je heel veel sterkte wensen en bij bloeding direct vk of gyn bellen dan kunnen ze even alles checken. De kans dat het goed gaat is groot nu. (Hebben ze mij altijd gezegd in het ziekenhuis) ben afgelopen herfst bevallen van een gezonde baby! Ik hoop dat je positief kan blijven en ook kan genieten.. Nu pril zwanger en hoop op een fijne zwangerschap.
Ook ik herken dit. Ik denk nu continu: kom er maar uit... als het maar goed gaat tijdens de bevalling. Zo is er altijd wat...