Hoihoi! Allereerst mijn complimenten; altijd super hoe jullie klaar staan voor onze vragen! Ik heb sinds maandag erg veel pijn in mijn banden. Met name na zitten doet het pijn bij opstaan, lopen. Ook slapen op de zij doet pijn. Baby ligt erg laag en de vorige keer bij de VK leek hij al iets aan het indalen te zijn. De vermoeidheid is ook weer enorm toegeslagen en ik heb af en toe van die 'fijne' krampen en rugpijn. Als ik dan geen rust neem, worden het ook harde buiken weet ik inmiddels, dus ik probeer goed mijn lichaam serieus te nemen. Ik heb een grote buik, ook dat lijkt het extra zwaar te maken. Heeft dit alles te maken met indalen? Zo ver ik uit het forum kon opmaken wel namelijk! Inge
hoi inge, Ja het zou inderdaad met het indalen te maken kunnen hebben. vaak zijn ze nu aan het oefenen, dus ze gaan in het bekken en er weer uit en dit kan wel meerder keren achter elkaar. Dit stelt je banden wel even op de proef! Luister inderdaad goed naar je lichaam! Het vrachtje word ook steeds wat zwaarder dus je banden moeten zowiezo wat harder werken. NOg even volhouden! Imke