Hier liep met de 20weken het buikje ook heeel wat voor, zou suiker laten meten maar eerst nog even aankijken. Na 4 weekjes helemaal bij getrokken, ben zelf overigens wel wat meer op mn suikers gaan letten.
Hier woog ons kindje met 40+4 dagen 4440 gram! Buikje was ook steeds te groot en ik heb daardoor twee keer de suikertest moeten doen. Nou ja eigenlijk was alles steeds te groot want hij was bij de geboorte ook 56 cm.
Baby is gewoon erg groot een hele geruststelling. Hij is inderdaad nu al 2 kilo, dat is wel bizar. Volgens de arts weegt hij over 2 weken net zoveel als onze dochter bij haar geboorte met 40+2 Baby is ook weer compleet nagekeken en alles is perfect. Wij zijn blij @Fristi2012 lief dat je het vraagt! @Ysabella jeetje wat een groot kindje! Lijkt me een behoorlijke bevalling, letterlijk @YasmijnN fijn dat het bij jullie meisje bijgetrokken is. Ik zat zelf ook te denken aan het letten op mijn suikers, vroeg me af of dat zou helpen.
Je wilt niet weten hoeveel ik al heb liggen in maat 50 ik heb zelf een aantal setjes gekocht en heel veel van een vriendin gekregen. Als hij zo doorgaat vrees ik dat hij niet eens alle pakjes een keer aan kan. Maar wel een goed excuus om meer in 56 te kopen want daar heb ik nog niet zoveel van
Ik kan je wel geruststellen met maatje 50 ondanks dat onze zoon 56 cm was en 4440 gram paste hij wel ander halve week in maatje 50. Oké sommige pakjes waren een beetje "proppen", maar hij had ze mooi wel aan Haha. Dus als je mooie pakjes hebt in maat 50 gewoon proberen.