Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 15augustus, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Hè meiden,
    Wil even mijn onzekerheid met jullie delen .
    ben ruim 14 wkn zwanger (hoera:))
    Maar voel helemaal niks, zou zo graag iets willen voelen lichamelijk.
    al 3echo's gehad zagen er top uit. Maar nu al ff niet meer en ben bang dat omdat ik niks voel straks ineens al weken met een dood baby tje rondloop.. Misschien zit ik me wel gek te maken hebben jullie dat ook gehad.

2. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Herkenbaar, ik had het eerste voor de 12 weken echo, had echt 'bewijs' nodig dat er een kindje was en dat alles goed was. En nu begint het weer, feitelijk weet ik wel dat ik zwanger ben en heb ook een buikje, maar vind het nog steeds moeilijk om te geloven! Kijk heel erg uit naar de 20 weken echo en het moment dat ik de baby ga voelen, dan wordt het ook 'echter' en weet je ook beter dat alles goed is. Ga je binnenkort nog naar de verloskundige? Dan kun je het hartslagje horen, dat helpt ook!

3. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    je kunt voor dit soort dingen toch gewoon de vk bellen, die luisteren dan naar het hartje..
    alhoewel dat misschien wel te vroeg is om via dat apparaat te horen.

en anders vrees ik toch nog 6 weke wachten tot de 20 weken echo...

4. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het ook! Heb met 10 weken mijn laatste echo gehad en hoef over 4 weken pas terug naar de verloskundige. Ik ben ook onzeker maar mijn buik groeit wel... dus is vast wel goed hoop ik.....

5. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, dit had ik ook de 1e 6 weken. Hopen op iets voelen. Dat heb ik geweten vanaf 6.5 week; 24 uurs misselijkheid, niet meer kunnen slapen, opgeblazen gevoel en heel erg last van hormonen. Ik snap je gevoel helemaal. Maar ik zou heel graag met je willen ruilen.

6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik ben ook erg onzeker! Heb thuis de angelsound en kan zelf dus hartje luisteren... Maar ben bang voor zoveel dingen!
    Volgens mij hoort het er ook een beetje bij. Wel je zorgen even bespreken met de vk. Dan kan ze er rekening mee houden.

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    ik snap je. Gewoon je vk bellen en elke week een afspraak maken om naar het hartje te komen luisteren. Bij ons doen ze daar helemaal niet moeilijk over. Ik heb zelf ook een angel sound, dus ik luisterde 2x per week zelf.

Deel Deze Pagina