Hallo allemaal, Zijn hier ervaringsverhalen over hoog zwanger en corona? Ik ben zelf gevaccineerd, heb vorig jaar oktober corona gehad waar ik 2 weken heel ziek van ben geweest (benauwd, koorts, hoesten) Nu komt het ineens zo vreselijk dichtbij (kids bij zoonlief in de klas positief) dat ik enorm bang ben. Zeker omdat ik 31 weken zwanger ben.. Zijn hier meiden die hoogzwanger corona hebben gehad? Evt wel gevaccineerd en hoe verliep dat?
Hoi, Ik was niet hoogzwanger, maar 10 weken toen ik corona kreeg ( werk in de zorg) was maart 2020. Heel lang bang geweest Tot het einde was het spannend. Moest door corona ook in het ziekenhuis bevallen. Maar we hebben inmiddels een gezonde dochter van net 1 jaar.
geen ervaring, maar wil je sterke wensen. Je zit er nu niet op te wachten. Ben je lang terug gevaccineerd? Als het nog relatief kort geleden is (ook als het langer terug is overigens) is de kan echt niet zo groot. Mijn zus ook. Zoon van 11 had het. Heeft weekje redelijk afgezonderd en op afstand geleefd. Zij en andere kids (kids ongevaccineerd, want te jong) hebben het niet. Die voorzichtig, maar probeer er ook niet teveel over te stressen Alhoewel ik het ook heel goed snap (28 weken hier)