31 weken zwanger en harde buiken misselijk overgeven en moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Nou volgens mij heb je een griepje te pakken. Ben geen arts of vk, maar als die ook maar enigszins iets ernstigs vermoede had ze je wel willen zien vandaag nog.
    Mocht je nou ook opeens enorm veel vocht vast gaan houden of hoofdpijn krijgen icm bandgevoel om de buik, dam zou ik dr nog een keer bellen.
    Voor nu zou ik persoonlijk even afwachten en morgn een extra controle laten doen.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    even over vk en wel weten of het nodig is dat je komt of niet... Bij mij bleven ze zeggen dat ik last had van 'de laatste loodjes' (ja, hmhm, laatste loodjes: vanaf week 23 weeën en ontsluiting) en uiteindelijk hebben ze me in het ziekenhuis op de IC voor de dood weg kunnen halen.
    Dus,....als je het zelf niet vertrouwd, als je zelf het idee hebt dat het niet lekker zit, dan kan je het beter 100 keer voor niks na laten kijken dan 1 keer te laat..

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik ben blij voor je dat je toch even langs mag gaan, en dan nu hopen dat het een griepje is! Ik vind dat je bij zo een klachten op t einde toch beter het zekere voor het onzekere moet nemen. Als het niets is, is het goed.
    Als het wel iets is, dan zeg je de rest van je leven: gelukkig heb ik me toch even laten nakijken.

Hou je ons op de hoogte? Xxx

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hoi droepie hoe gaat het nu met je??
    Was het toch maar een gewoon griepje???
    ik hoop het!

Deel Deze Pagina