wie herkent dit. ik heb de hele nacht last gehad van krampen in mijn buik. het is niet in mijn onderbuik maar meer rondom mijn baarmoeder. zijn dit oefen weeen? zo niet wie herkent dit gevoel dan en heeft het toevallig gevraagd bij de vk. ik wil namelijk niet voor elk wisse wasje de vk bellen. gister avond begon het met misselijkheid. toen ben ik op bed gegaan en toen daarna de hele nacht lsat van buik/baarmoeder pijn. alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
misschien een beetje vroeg maar indalingsweeen of oefenweeen. Ook zou je misschien toch je urine even weg kunnen brengen om te laten controleren want een infectie kan ook je baarmoeder aanspannen en irriteren. Meid als je het niet vertrouwd gewoon met je vk bellen hoor.
oke want ik heb idd vaak last van een gespannen baarmoeder en dan heb ik niet eens het idee dat ik veel doe. nou dan breng ik mijn urine maar even weg want ik weet het niet zo. als ik nu al indalingsweeen heb gehad komt de baby dan ook eerder of heeft dat er niks mee temaken?
nee hoor indalingsweeen geven geen garantie tot eerder bevallen. Als je urine schoon is zou ik het toch even met je vk of gyn bespreken. Misschien toch meer rust nemen.
ik weet niet waar je het ziet maar ik ben 29 weken hoor oke je hebt het al gezien hihi oke gelukkig maar want hoop niet dat ik te vroeg ga bevallen
ik had hem al veranderd hahahaha. Die 1 en die 2 op jou banner lijken op elkaar. Met 29 weken zou het wel kunnen al is het misschien wat vroeg.
oke dan hoef ik me minder druk te maken. ja klopt 2 lijkt wel een beetje een 1 hihi. nou ja moet 10 augustus naar de vk dus zal ik eens horen. ik moest al minder werken maar dat lijkt niet beter te worden hoop niet dat ik nu helemaal moet stoppen met werken.
ik zie trouwens dat jou kleintje wel is ingedaald nou beter. dat is altijd goed om te horen dat alles goed is.
Ja ik ben ook blij dat er niets verontrustigs te zien was op de echo. Ach je zal altijd zien, vanmiddag was ze deels ingedaald en vanacht krijg ik indalingsweeen en dan ligt ze morgen helemaal ingedaald en vast. Morgen naar de vk dus het zou me niets verbazen hahaha. Meid doe het rustig aan en denk aan jezelf en je kleintje. gaat het niet dan gaat het niet. We willen geen te vroeg geboren kindje als we het kunnen tegen gaan. Van mij mag onze dame wel komen hoor hahahaha. Jammer dat er geen bewezen hulpmiddelen zijn op wat stimulans te brengen dus ik moet weer geduld hebben en afwachten.
nou ik hoop dat vandaag alles goed is gegaan bij de vk dat je kleintje goed ligt. ik zal naar mijn werk leuk met deze hitte en geen airco! maar ja je moet er wat voor over hebben. en idd gaat het niet dan gaat het niet. ik hoor het van je hoe het is gegaan bij de vk liefs
Hey. Ja ik hoorde iets van 30 graden buiten vandaag. Ik denk dat ik ga schuilen in huis of mijn zwembadje vol laten lopen. Nog last van je buik gehad? Vanavond om 20.00 uur pas naar vk, duurd weer zo lang he. Ik hou je op de hoogte al zal het pas laat worden.
ja klopt het word lekker warm. oke dan wacht ik het vanavond wel af! sterkte met het warme weer. en veel plezier in je zwembadje hihi. ik moet nog 5 uur dan ben ik weer vrij jeuh liefs
he nou ik ben uit mijn werk. hoe is het gegaan? ik heb vanacht weer last gehad van mijn buik niet zo erg als gister nacht maar wel weer gehad. ik zal morgen even een potje halen voor de urine en dan maar even weg brengen misschien is het wel een blaasonsteking ofzo. nou hoor van je liefs
Zo ik ben weer thuis hahahaha. Alles weer prima bij de vk en wat indaling betreft zei ze dat als ze haar best deed ze haar er wel uit kon tillen maar dat deed ze maar niet. Ik heb wel instructie meegekregen dat als de vliezen breken ik meteen moet bellen en zo snel mogelijk moet gaan liggen. Gebeurd het in de supermarkt dan mag ik eerst naar huis toe en hoef ik niet daar ter plekke neer te vallen hahahahaha. Ach ik zei ook al tegen haar dat vliezen breken voordat er eerst weeen zijn geweest zo minimaal voor komt dat ik me daar niet druk om maak. Dus op naar de bevalling!!! En jij moet morgen echt even je urine weg brengen meid gewoon om uit te sluiten dat het een infectie is. We willen niet dat hij door schiet naar een nierbekken infectie he.
he meid nou mooi dat de kleine is ingedaald idd op naar de bevalling! ja ik ga nu weg voor een potje en dan breng ik het morgen even naar de ha liefs
Zo weer een dag stuk en nog 1 week te gaan tot de datum. Ik hoop dat alles goed is meid ach beter ff checken voor de zekerheid he. Ik hoor het wel morgen.
he meid er was niks aan de hand. dus ik moet het nog rustiger aan doen. ik heb mijn kantoor op gebeld dat ik vandaag en morgen nog werk en dat het dan echt niet meer gaat. ik moet nog vier weken tot mijn verlof maar wil niet dat er van te voren nog iets gebeurd. dus ik ga lekker lang uit de laatste weekjes lekker rustig aan doen. dan de ziekte wet maar in. ik heb 2 jaar op de zwangerschap gewacht ik wil wel dat ik dit met een goed einde vol breng. ik denk te veel om andere mensen. dus nu denk ik een keer om mezelf. liefs
ja dat gebeurd steeds bij mij en dan heb ik een te grote banner snap er helemaal niks van. ik heb de kleinste die er is! ik snap er helemaal geen drol van ik krijg ook niet even goeie uitleg ofzo wat ik dan wel moet veranderen want elke keer denk ik dat ik de goeie heb niet dus hihihi kl*te zooi liefs