Zoals de titel al zegt...ik ben nu (bijna) 31 weken zwanger en sinds een aantal dagen ineens weer heel snel misselijk en veel geuren lijk ik niet te kunnen verdragen. Heb ook alweer met de wc geknuffeld.. Het lijkt wel weer ik het 1e trimester Herkennen meer dames dit? En waardoor ontstaat t??
Ja ik heb er hier ook geregeld last van... Bij mij alleen savonds... En gebeurt om de paar dagen. Absoluut geen idee waar dit vandaan komt.krijg er ook altijd diarree bij bah!
Het kan komen doordat je baby tegen je maag/darmen aan drukt in je buik. Verder kan het natuurlijk ook gewoon een virusje zijn
Ik begrijp uit je verhaal dat je in eerse trimester ook veel last van hebt gehad? Het komt vaak (beetje) terug in het laatste trimester omdat je snel vermoeid raakt. Bij mijn zoontje had ik het ook, zelfs met 34 en 35 wkn 2 keer kortdurend in ziekenhuis gelegen (verdenking pre-eclampsie, dat was het gelukkig niet) omdat ik zo beroerd was, flink aan spugen was. Bij mij bleek dit oververmoeidheid te zijn. Heb toen een lang middagslaapje ingevoerd (3 uur), bovenop de 10 uur die ik 's nachts al deed , en toen verdween het weer. Bij mijn dochter was het de gehele zwangerschap zo, spugen was een teken dat ik niet genoeg rust/slaap kreeg... Sterkte!
Kache, vermoeidheid zou wel eens mee kunnen spelen..misschien toch wat meer rust inbouwen. Kijk in ieder geval enorm uit naar m'n verlof! In het begin van de zwangerschap inderdaad ook veel last van gehad, tot een week of 14.. Hele zwangerschap moeten spugen lijkt me ook heftig zeg..
Ik heb het richting het einde van mijn zwangerschap ook gehad, als je ook veel vocht vasthoud moet je het even in de gaten houden, dan kan het duiden op een zwangerschapsvergiftiging.