pfffff wanneer zet het een keer door?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toetie83, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik had met 32 wk al last van oefen weeén,de baby lag nog in een stuit.
    Dus extra spannend.

Met 35wk heb ik in het ziekenhuis gelegen want ik had echte weeén maar het zette niet door en de ontsluiting vorderde niet dus mocht iknaar huis.

Nu heb ik sinds vanmorgen weer de weeén gehad en de ontsluiting was niet meer geworden,dus advies van de vk ff lopen blokje om douchen en lekker rustig aan gaan doen.
    Kan elke moment zich aankondigen.

Ik heb het om de 10 minuten maar het wordt niet heviger(wel heviger dan die van de 35e wk.)

Mocht het om de 5min komen dan moest ik bellen.
    Ze denkt dat het wel door kan zetten vanavond,ze voelde mijn buik tijdens de weeén en zei dat t idd wel de weeén waren.

Maar ik wordt er echt moe van,heb op dit moment een harde buik pijnlijk.
    ik verwacht over paar minuten mocht ik weer een wee krijgen een wee!

heb ff op bank gelegen,zodra ik op sta poe man dan doet t me tog zeer daar onder en meteen harde buik.
    Baby beweegt ook anders als anders!

Wie heeft dit ook soortgelijks meegemaakt(dat t wel doorzette) of kent t van verhalen.
    Wil er graag ff over babbelen.

groetjes Loesmari

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Sorry, heb dit niet meegemaakt..
    Ik wilde je alleen even sterkte en succes wensen.
    Groetjes

3. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Ik ben zelf dus iedere keer aan het twijfelen of ik aan het rommelen ben aangezien ik het idee heb dat ik voorweeen heb wanneer ik idd opsta van de bank of andere bewegingen maak! Ook zomaar spontaan harde buiken. En 's-nachts wanneer ik opsta menstruatie achtige kramp in mijn buik en een beetje in mijn rug, maar het doet allemaal niet echt pijn, dus ik ga ervan uit dat het nog wel even gaat duren! Pff, het wachten vind ik zo zenuwslopend, omdat je nu bij ieder krampje denkt? Zou het zo zijn?

Nou Loesmari, (en alle andere op 't einde!) ik wil je heel veel succes en geduld wensen... Je kan helaas niet anders dan afwachten ;)

4. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ja tis echt irritant
    maar jah tis gewoon af wachten klopt.

Ik hoop nu dat t vanavond gebeurt of deze week of t weekend hehehehe.

vanmorgen de weeén weer voorweeén.

gr loesmari

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he je bent nog niet bevallen dus. gewoon rustig blijven komt vanzelf!
    ja ik snap dat je hoopt dat het snel komt .
    nou meid veel succes en sterkte wwie weet komt het het weekend nog.

liefs

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend meid! Hoop erg voor je dat het snel doorzet!

Liefs
    Syl

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he ,

Ik loop er ook zo tgen aan te hikken.. heb ook premature weeen gehad vanaf 30 weken en vanaf 34 weken al voorweeen en 2 x een valse start incl. in ziekenhuis in vrl. kamer aan ctg.. dat ze daar al zoiets hadden van he.. het zet niet door.

Heel irritant en slopend omdat je er al zoveel weken mee bezig bent.
    Ik ga er maar vanuit dat het allemaal voorwerk is, is ontsluit er wel op trouwens (nu min. 3 cm, maar zeer waarschijnlijk meer ) dus als je twijfelt even laten toucheren.

Ik probeer me er nu bij neer te leggen van ik voel het echt wel als er een hoofd uitkomt.. bij mij telt het dus niet van dat ik moet wachten tot ze om de 5 min. komen, dus el belangrijk om te weten of je ontsluit..

8. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ik weet precies hoe je je voelt
    op 24 weken ben ik opgenomen in het ZH wegens premature weeën...
    op 25 weken terug naar huis maar met platte rust...
    op 34 weken weer een hele tijd oefenweeën...
    had al 2 cm ontsluiting en baarmoederhals was zo goed als volledig verweekt...
    het bleef maar duren
    heb enkele keren in ziekenhuis gestaan met het gedacht nu gaat het begin!
    ze hielden me soms een nacht ter observatie maar er kwam niets...

uiteindelijk ben ik op 39 weken ingeleid, ik was echt op en gesloopt...
    maar ik kan zeggen al het voorwerk heeft geloond! ik heb zes uurtjes bezig geweest vanaf de "eerste" wee tot dat ik haar in mijn armen had :)

9. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ja ik leg me er ook bij neer,maar wordt er wel heel erg moe van.
    de ontsluiting vordert ook niet.
    baarmoedermond wel week dus kan elk moment doorzetten(zeggen ze)

Telkens de weeén maar t zet niet door tranen over mijn wangen van pijn.
    Ze worden ook heviger meen ik,want toen met 35 wk viel t mee de pijn nu is t bijna alsof t echt gaat beginnen.

@Liz0104:
    met 39 wk ingeleid daN was je echt opgelucht,ik weet hoe je je voelt je bent echt moe.
    Mijn onderbuik is ook helemaal beurs gewoon gevoelig,door die weeeén denk ik.
    Als de baby een beweging maakt krijg ik al gauw een harde buik.ppffff.
    Na de wee''en ben ik zo moe en versufd dat ik gewoon kan blijven liggen voor de rest van de dag.

ik hopu jullie op hoogte.

liefs loesmari

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier nog eentje.
    Ik ben vandaag uitgerekend en had met 30 weken al voorweeën. Iedereen, incl. vk en ikzelf, verwachtte dat deze baby niet de volle 40 weken zou vol maken. Dus wel!
    Heb al wekenlang bijna elke nacht en soms ook overdag last van voorweeën en harde buiken, maar er gebeurt maar niets. Gisteravond een paar glazen tonic gedronken, ananas gegeten en het maar weer eens gezellig gemaakt in bed, maar ook dat heeft allemaal niks geholpen.

Ik heb bij mezelf trouwens wel een beetje het gevoel dat de rem tussen m'n oren zit. We hebben pas ons huis grondig verbouwd en er moet nog zoveel afgewerkt worden. Volgens mij houdt m'n lijf het daarom gewoon nog tegen, omdat ik totaal geen rust kan nemen. Er is nog zoveel te doen, ik heb gewoon geen tijd om te bevallen, haha.

Deel Deze Pagina