Hoi meiden, Ik ben nu 7 weken en verschrikkelijk moe. Ik vraag me onderhand af of het nog wel door de zwangerschap komt of dat ik misschien een te laag hb gehalte heb ofzo. Als ik ga liggen slaap ik ook gelijk, heel bizar voor mijn doen want normaal slaap ik zo'n 6 a 7 uur per 24 uur. Hebben jullie dit ook, of moet ik toch maar eens de ha bellen of hij alvast mn hb wil prikken? Volgende week moeten we naar de vk, dan krijg ik natuurlijk ook gelijk een prikformulier mee, maar ik maak me er soms een beetje zorgen om want ik herken dit niet zo van de vorige zwangerschap.. Groetjes Foxter
Ik denk dat het toch echt door de zwangerschap komt. Ik sliep nooit eerder dan 23.00 uur en moet er elke dag om kwart voor zes uit (dus max 7 uur slaap), maar in het begin van mijn zwangerschap lag ik 9 van de 10 dagen om 8 uur op bed en nog stond ik verschrikkelijk moe op. Maar als je echt twijfelt, dan zal ik de verloskundige in eerste in stantie bellen (sorry, heb niet veel vertrouwen in huisartsen, die nemen je niet serieus)
Bij mijn begon de vermoeidheid met een week of 6 en begint nu iets minder te worden (ben nu ruim 14 weken). Ik herken het dus zeker. Mijn hb is al geprikt en prima in orde. Weet dat ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook zo moe was. Nu heb ik het nog iets erger, waarschijnlijk omdat ik nu al een ventje heb rond kruipen. Voor mij was de vermoeidheid juist een teken dat het goed zit, soort bevestiging.
Is hoogstwaarschijnlijk echt door de zwangerschap. Ik had het ook heel erg (nu ook maar krijg nu de kans niet om te rusten ). Het was zelfs zo erg dat ik op de weg naar m'n werk (ik carpoolde toen nog) in slaap viel, ging werken, op de terug weg in slaap viel, thuis weer op de bank in slaap viel, eten koken, eten en daarna weer in slaap vallen en dan om 9 uur naar bed strompelen omdat ik helemaal kapot was. M'n vriend heeft nog nooit zoveel tijd voor zichzelf gehad als in die periode . Mocht je het echt niet vertrouwen dan kun je altijd even bloed laten prikken maar waarschijnlijk is daar niets aan de hand. Pak gewoon alle momenten die je kunt pakken en straks is het weer helemaal over hoor!
Oh gelukkig ben ik niet de enige dus die echt in slaap valt overdag Ik bruis normaal echt van de energie, ben dit dus echt niet gewend! Ik wacht dan nog even met bellen want volgende week maandag moeten we naar de vk, dan krijg ik waarschijnlijk gelijk weer zo'n bloedprik formulier mee. Zo'n weekje zal ik nog wel volhouden
Bij mij precies hetzelfde! Om half 9 was ik helemaal op en ging ik naar bed en viel meteen in slaap. De volgende dag stond ik op en had ik 't gevoel meteen weer in slaap te kunnen vallen... Is waarschijnlijk heel normaal...