hoi hoi vanacht werd is wakker en ik merkte dus dat mijn arm en mijn dekbed nat waren na verder onderzoek kwam ik er achter dat dit vocht wittig was en echt afkomstig was van mijn borsten .na de eerste schrik eigenlijk zit ik nu al de hele tijd te denken dat dat eigenlijk niet kan toch zo vroeg.ik zit me nu vanalles af te vragen hoe dat dit kan. en dat komt er nog bij dat vriendlief als zei van jij hebt ook een stel uiers gekregen.en nu sinds vandemorgen heet ik dus heel liefkozend koetje :x hebben meer mensen dat dat ze al zo vroeg lekker de borsten hebben/hadden.en is dit een goed of slecht iets met betrekking te borstvoeding
Ik heb dit niet gehad maar weleens gehoord! En kheb gewoon bv kunnen geven! Haal vast zoogkompressen in huis, dat neemt de melk op en heb je geen last van een nat matras of nachtkleding
Ik heb het niet zo extreem maar ook al sinds ik 25 weken zwanger ben, alleen dan gewoon druppels. Is heel gewoon hoor. (edit) het zegt niks over het borstvoeding geven is mij op bvcursus verteld.
Is heel normaal. En het maakt niks uit mbt borstvoeding, mensen die niet lekken geven net zo goed bv als mensen die wel lekken van te voren.
hoi hoi ik heb het ook al een beste poos hoor. ik heb al een aantal weken een t-shirt aan met slapen en overdag heb ik zoogcompressen. hoort er gewoon bij. de een heeft er wel last van de ander niet... groetjes marijke
Ik heb het vanaf week 30...niet elke dag maar af en toe eens een druppel... 1x heb ik het heel erg gehad toen was mijn hele shirt zeiknat dat was ongeveer in week 34. De VK zei dat als je lekt dat het betekend dat je genoeg hebt...het kan namelijk ook zijn dat je geen voeding hebt dus kwaad kan het zoieso niet het is alleen vervelend...
ik heb het al sinds week 19. heb nu elke nacht strakker shirtje aan. want ik had ook vlekken in mn bed van mn lekkende borsten. ik heb nu overdag van die goedkope wattenschijfjes in mn bh. werkt net zo goed als zoogcompressen en is veel goedkoper. liefs mij
ik heb het sinds een paar weken ook, en de vk zei dat het heel normaal is. ik loop ook met wattenschijfje's in mn bh want die compressen zitten me niet lekker.