31 weken zwanger en zo missenlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shirleytje26, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben nu 31 weken zwanger en kan dus echt niet slapen van de missenlijkheid
    Ik heb geen maagzuur of iets en ook niks raars gegeten dus van wat het nou kan zijn

Hebben meer van jullie hier last van en wat doen jullie eraan?

2. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Heb je het continu of alleen vannacht.
    Kan best zijn dat je een griepje te pakken hebt, ik was zelf gisteren erg misselijk.
    Wat doe je er aan... Kopje thee? Rustig liggen en als je moet spugen het er dan ook maar uitgooien denk ik..

Beterschap

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb het ook maar het enige dat bij mij helpt is spugen.. En dat lukt eigenlijk niet vanzelf dan kan ik alleen maar kokhalzen dus soms steek ik wel is een vinger in mijn keel en dan is het over.. De hele zwangerschap geen last van gehad en nu de laatste weken opeens wel..

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Is je bloeddruk oke? Verder goed in de gaten houden dat je niet teveel gaat spugen dat je uitdroogd.
    Het kan idd een griepje zijn. Als het te lang duurt zou ik toch ff een bezoekje brengen aan de vk of ha. Ook als je het niet vertrouwd vk bellen.
    sterkte en beterschap

5. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik ben ook de laatste 2 weken misselijk geweest en heb ook een keer gespuugd en veel gekokhalst.... maar er heerste bij ons wel een buikgriep en een gewone griep dus ik denk dat ik dat te pakken heb gehad, pas sinds gisteren voel ik me weer de oude....gelukkig.....voelde me echt beroerd en dan nog eens die warmte erbij.

6. Shirleytje26

Shirleytje26 Actief lid

4 mrt 2012
    443
    0
    0
    Rotterdam
    Heel erg bedankt meiden voor de reacties
    Denk dat ik wat verkeerds gegeten heb heb de hele nacht over de wc gehangen het kwam er aan 2 kanten uit vreselijk.
    Ben nu nog wel wat missenlijk maar hoef gelukkig niet meer te spugen jeetje wat vind ik spugen erg
    Ga nu nog maar even wat slapen

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Arme meid toch, rust maar lekker uit. hopelijk voel je je straks een stuk beter!

8. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nix zo erg als zwanger zijn en de buikgriep/voedselvergiftiging....hoop dat je het ergste weer gehad hebt...beterschap nog!

Deel Deze Pagina