Goedenavond op 1 februari ben ik bevallen van een mooie dochter, alleen nu vind ik dat ze wel erg veel slaapt en ook niet wakker wordt omdat ze honger heeft. Nu is mijn vraag of dat normaal is. Ze is erg misselijk geweest na de bevalling en eigenlijk sinds gister spuugt ze bijna niet meer alleen als ik haar wakker maak om te voeden. ik geef borstvoeding en dat pakt ze nu goed, mits ze echt wakker is en dat is nogal een probleem. hoort dit allemaal, ben het een beetje vergeten ze is eigenlijk alleen rond 10:30 erg goed wakker geweest en heb ik haar 1 borst kunnen geven daarna is ze in slaapt gevallen en heeft ze pas rond 17:30 weer de borst gepakt, maar toen heb ik haar ook maar weer wakker gemaakt ik maak me eigenlijk een beetje zorgen morgen komt de kraamhulp weer en zal ik het toch is gaan vragen
Hoi Marjolein, ik hoop dat je vraag intussen goed beantwoord is door de kraamverzorgster en je vk? Een baby die veel slaapt kan op zich geen kwaad, als ze maar voldoende eten, plassen en poepen en als ze maar niet te geel zien. Ook de temp mag niet te laag of te hoog zijn. Maar dit is echt een vraag voor je eigen vk of kraam, want hiervoor moet je een kindje vaak wel even gezien hebben. groetjes Brigitte